خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه کربلای مازندران:

هدف از تشکیل بسیج رسانه پاسداری از انقلاب اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۲۸۸

سردار محمد حسین بابایی گفت: هدف از تشکیل بسیج رسانه منسجم شدن و تمرین برای پاسداری ازانقلاب اسلامی با ابزار قوی رسانه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سردار محمد حسین بابایی صبح امروز در همایش "رسانه در گذر انقلاب " با گرامیداشت یاد شهدای ترور اظهار کرد: اگرقرار باشد انقلابمان را حفظ کنیم باید تمام وجودمان را تقدیم انقلاب کنیم.

وی هدف از تشکیل بسیج رسانه را منسجم شدن و تمرین برای پاسداری ازانقلاب اسلامی با ابزار قوی رسانه برشمرد و افزود: امروز یک جبهه قوی در بین ما وجود دارد آنهم بسیج رسانه است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره فرامین رهبری مبنی بر اینکه امروز کشور ما درگیر دو جنگ اقتصادی و رسانه ای است،گفت: جنگ رسانه تاثیر گذارتر برای به ثمر رساندن جنگ اقتصادی توسط دشمن طرح ریزی شد و توسط مسئولین غافل داخلی آثارش گذاشته است.

وی به جبهه حق و باطل اشاره کرد و افزود: باید چه کنیم تا در جبهه باطل ورود پیدا نکنیم چرا که این جبهه با هزار رنگ وارد وارد می شود در چنین شرایطی اگر جبهه حق را به خوبی بشناسیم گروه گرا و جناح گرا هم نمی شویم .

بابایی پیشنهاد کرد: بسیج رسانه نشست تخصصی با اصحاب رسانه برای آشنایی  به روز با مبانی اسلام ناب و میراث سیدالشهدا(ع) برگزار کند و هم اینکه زمینه حضور کارشناسان را برای تشربح مبانی لیبرال دمکراسی با این هدف که چگونه این سایه شوم به ماضربه وارد کرده است ،فراهم کند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران در ادامه بر لزوم شناخت بصیرت و آگاهی تاکید کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز