خبرگزاری کار ایران

هاشمی به ایلنا خبر داد:

تصادف اتوبوس با خاور در اتوبان قزوین- تهران ۷ مصدوم بر جای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۰۶۳

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین از تصادف یک دستگاه اتوبوس با خاور در کیلومتر ۳۷ اتوبان قزوین- تهران خبر داد و گفت: در این تصادف هفت نفر مصدوم شدند.

حکمت الله هاشمی صبح امروز در گفت وگو با ایلنا در قزوین اظهار کرد: ساعت ۵:۱۰ صبح امروز بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس با خاور در کیلومتر ۳۷ اتوبان قزوین- تهران لاین جنوبی، هفت نفر مصدوم شدند که از این تعداد، ۳ مجروح توسط امدادگران جمعیت هلال احمر به بیمارستان شهید رجایی قزوین انتقال یافتند.

وی افزود: چهار مصدوم دیگر هم توسط عوامل فوریت‌های پزشکی به بیمارستان شهید رجایی قزوین منتقل شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین ادامه داد: خوشبختانه تصادف مذکور فوتی نداشته و مصدومان با هماهنگی مرکز کنترل دانشگاه علوم پزشکی قزوین، سریعا به بیمارستان شهید رجایی منتقل شدند.

هاشمی اضافه کرد: علاوه بر عوامل جمعیت هلال احمر و فوریت‌های پزشکی، نیروی انتظامی و پلیس راه هم بر سر سانحه حضور داشتند و به اقدامات لازم در حوزه کاری خود پرداختند.

وی در خصوص علت حادثه تصادف بیان کرد: علت حادثه توسط پلیس راه در دست بررسی است و پس از وقوع تصادف، منطقه تصادف تثبیت شده و از بروز خطر حوادث بعدی توسط نیروی انتظامی و پلیس راه جلوگیری به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز