خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مطرح کرد:

شعار دهکده ورزشی پارس با گذشت زمان محقق می شود

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۰۴۰

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس با بیان اینکه در ورزشگاه پارس سایر طرح های توسعه ورزشی نیز پیش بینی شده است، اظهار امیدواری کرد: با جانمایی ها و طرح هایی که مصوب شده است در آینده بتوانیم سایر سازه ها و سالن های ورزشی را که در طراحی دیده شده ، تکمیل کنیم و شعار دهکده ورزشی پارس با گذشت زمان محقق می شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس ، حسن نوروزی در بازدید از ورزشگاه پنجاه هزار نفری پارس و مجموعه در حال احداث شش هزار نفری شیراز با بیان اینکه در ابتدای سال آینده مسابقات ورزشی مهمی در سطح ملی و همچنین فینال جام حذفی فوتبال در شیراز برگزار می شود، افزود : مهمترین موضوع درباره این پروژه های ورزشی، حفظ و نگهداری از کل مجموعه است که هزینه سنگینی را در بر دارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس در حاشیه بازدید از مجموعه ورزشی ۵۰ هزار نفری پارس و سالن شش هزار نفری شیراز بر ضرورت تلاش گسترده برای به نتیجه رساندن هر چه سریع تر پروژه های ورزشی در حال احداث استان تاکید کرد و حفظ و نگهداری از این اماکن ورزشی را مهم ترین رکن برشمرد.

وی در عین حال تصریح کرد: تلاش می کنیم از ردیف های بودجه ملی ، برای نگهداری مجموعه های ورزشی یاد شده تامین اعتبار کنیم و در غیر اینصورت از منابع استانی این موضوع را به سرانجام برسانیم ، زیرا در این مجموعه ورزشی هزینه های زیادی برای بهره برداری از آن صرف شده است و باید با تمام وجود از همه بخش های آن نگهداری کرد .

نوروزی در بخش دیگری از سخنان خود اشاره ای به بازدید از مجموعه در حال احداث شش هزار نفری حسینی الهاشمی داشت و خاطر نشان ساخت: خوشبختانه این طرح بزرگ ورزشی که در جنوب کشور منحصربه فرد است ، در آستانه تکمیل شدن می باشد و برای اینکه بزودی مورد بهره برداری قرار بگیرد باید از برخی منابع مالی ، مطالبات پیمانکار را تسویه نموده و در بخش سرمایشی و گرمایشی آن بطور حتم نیاز است مختصر نقدینگی را تزریق کرده و همچنین پس از احداث سالن ، مهمترین موضوع در تکمیل پروژه ، بحث محوطه سازی آن است که هزینه زیادی را در پی دارد .

وی در ادامه افزود: در حال حاضر مشاور این طرح ورزشی ، در حال ارزیابی هستند تا رقم مورد نظر را برای ساخت محوطه مجموعه شش هزار نفری تامین نماییم و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان این اعتبار مالی را از محل منابع استانی یا مالیات بر ارزش افزوده اختصاص دهیم .

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز