خبرگزاری کار ایران

سرپرست سابق شهرداری قزوین خبر داد:

اجرای 110 عنوان برنامه فرهنگی در هفته قزوین/ برای اولین بار نرم افزار بودجه در شهرداری اجرایی شد

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۸۴۸

رئیس سازمان فرهنگی - ورزشی شهرداری قزوین گفت: اجرای ۱۱۰ عنوان برنامه فرهنگی در هفته قزوین، نمایشگاه رسم پروانگی و تولیت خدمت رسانی در اربعین از مهمترین اقدامات فرهنگی شهرداری قزوین است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مراسم معارفه شهردار جدید قزوین روز پنجشنبه با حضور مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزارت کشور، جمالی پور استاندار، معاونان استاندار، محمد قاسمی دادستان، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، مدیران دستگاه‌های اجرایی، اعضای شورای اسلامی شهر قزوین و شهرداران در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد.

محمد درافشانی در این مراسم گفت: شهرداری قزوین در ردیف اولین شهرداری هاست که بیش از یک صد سال سابقه تأسیس دارد و از مرحوم شهیدی به عنوان اولین شهردار تاکنون شصت و سه شهردار را به خود دیده است.

وی بیان کرد: شهر قزوین در یک قرن گذشته دستخوش تغییرات فراوانی شده و در برنامه تدوین شده ۵ ساله قرار است به شهری با نشاط و شاداب تبدیل شود.

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین یادآور شد: شهرداری قزوین با نگاه انسان محور، پاسخگویی به مردم، دنبال مسئولیت پذیر کردن شهروندان است و تلاش می‌شود خدمت رسانی متوازن و عادلانه در همه نقاط شهری صورت گیرد.

درافشانی گفت: دوری از هزینه‌های اضافی، در دوران سرپرستی محور کار بود و ارتقای سلامت اداری، با فن آوری نوین، توسعه شهرداری الکترونیک، شفافیت در کارها، از دیگر اولویت‌های ما در شهرداری است.

وی اظهار داشت: برای اولین بار نرم افزار بودجه بر اساس برنامه ۵ ساله با هدف شفاف سازی عملیاتی شد و انضباط مالی و حسابداری خزانه نیز انجام شد و طرح شهروند سپاری نیز اجرایی شده است.

سرپرست سابق شهرداری قزوین اضافه کرد: یکی از مشکلات شهرداری قزوین پرداخت بدهی معوقه بود که با بانک عامل به توافق رسیدیم و احداث کمربندی شرقی برای کاهش ترافیک شمال به شرق، زیرسازی بلوار فرهنگ به ناصرآباد و آماده سازی ناحیه عظیمیه با پیشرفت مناسبی که دارد از دیگزر طرح‌های مهم در دست اجراست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز