خبرگزاری کار ایران

صادق‌زاده تبریزی:

فراکسیون‌کارگری حامی حق و‌ حقوق کارگران است

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۷۴۳

رییس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تبریز گفت: فراکسیون‌کارگری حامی حق و‌ حقوق کارگران است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کریم صادقزاده تبریزی در دیدار با نمایندگان نگهبانان و کارگران فضای سبز شهرداری تبریز گفت: سلسله جلسات دیدار و‌ گفتگوی رو در رو و‌ حضوری با کارگران بخش‌های مختلف شهرداری تبریزی توسط فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تبریز برگزار می‌شود.

وی هدف از این دیدارها را آشنایی کامل و‌ بررسی مسائل و‌ مشکلات جامعه کارگری شهرداری تبریز عنوان کرد و‌ گفت: خوشبختانه در دور پنجم شورای اسلامی شهر تمام اعضا توجه ویژه‌ای به بحث‌های کارگری دارند و به تبع این توجه شاهد کمترین مشکل و شکایات کارگری در هیئت‌های حل اختلاف اداره کار هستیم.

صادق‌زاده همچنین گفت: انصافا شهردار تبریز و‌ تیم‌ مدیریت شهری نیز همسو‌ با سیاست‌های کاری شورای اسلامی شهر در مسائل کارگری حرکت می‌کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تبریز حامی حق و ‌حقوق کارگران شاغل در شهرداری است و باید مشکلات کوچکی‌نیز که دارند مرتفع شود.

رییس فراکسیون ‌کارگری شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه گفت: خوشبختانه مدیریت جدید سازمان سیما، منظر و ‌فضای سبز شهرداری تبریز نیز روحیه حمایتی از کارگران و نگهبانان فضای سبز شهرداری تبریز دارند.

در ادامه این دیدار نمایندگان نگهبانان و کارگران فضای سبز به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز