خبرگزاری کار ایران

رئیس فراکسیون کارگری شورای شهر تبریز:

همواره مدافع حقوق کارگران هستم/ مشکلات شخصی آقایان به کارگران ربطی ندارد/ باید حقوق کارگران به موقع پرداخت شود

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۴۴۷

رئیس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تبریز گفت: دغدغه شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز تامین مطالبات کارگران است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کریم صادقزاده تبریزی  گفت: تبدیل وضعیت نیرو‌های شهرداری موجب حذف واسطه و از بین رفتن بسیاری از راه های فساد زا خواهد بود.

وی ادامه داد: براساس پیگیری‌های انجام شده شهرداری توان پرداخت حقوق کارکنان تامین نیروی شرکت‌های همکار را دارد اما به دلیل برخی موانع قانونی نمی‌تواند حقوق هارا پرداخت کند.

صادقزاده همچنین گفت: نکته قابل توجه این است که برخی از دوستان و همکاران شورا که در هر جلسه از تخلفات عدیده شرکت همشهری صحبت می کردند امروز در برابر عدم پرداخت حقوق پرسنل این شرکت سکوت کرده اند و بایداین نکته را عرض کنم که  مشکلات شخصی افراد با این شرکت به کارگران و پرسنل ربطی ندارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز افزود: امیدواریم تمدید قرارداد تا زمان تعیین و تکیلف شرکت همشهری تمدید شود تا کارگران بتوانند حقوق های خود را دریافت کرده و شرمنده خانواده‌ خود نباشند.

وی در ادامه همچنین گفت: هرکاری زمان خود را دارد باید حقوق کارگران به موقع پرداخت شود تا مشکلات اقتصادی زندگی آنها را تحت تاثیر قرار ندهد.

صادقزاده ادامه داد: تقصیر کارگری که اقساط وام دارد یا باید اجاره خانه پرداخت کند چیست، باید اعضای شورا پاسخگو باشند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز اذعان داشت: بایستی حقوق و مزایای قانونی کارگران، کارکنان رسمی، قراردادی، پیمانی، شرکتی، روزمزدی و حجمی و همچنین پاکبانان و سبزبانان به موقع و در اول هرماه پرداخت شود.

رئیس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه ضمن تاکید بر لزوم‌ حل مشکل ۹۵ نفر مربیان سازمان فرهنگی اجتماعی و‌ ورزشی شهرداری تبریز گفت: از شهرداری تبریز می‌خواهیم به وضعیت کارگران سازمان ورزش رسیدگی کنند تا این عزیزان زحمتکش نیز شرمنده خانواده خود نباشند.

صادقزاده ادامه داد: مربیان سازمان فرهنگی اجتماعی و‌ ورزشی شهرداری تبریز بیش از ۶ ماه است که حقوق دریافت نکرده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز