خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر میراث فرهنگی:

پرداخت تسهیلات بدون سقف برای توسعه زیر ساخت گردشگری

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۴۷۱

معاون وزیر میراث فرهنگی گفت: برای توسعه گردشگری و زیرساخت، تسهیلات بدون سقف با کارمزد 12 و 6 درصد پرداخت می‌شود.

به گزارش ایلنا، معاون توسعه مدیریت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سرخه گفت: در این وزارتخانه سامانه‌ای برای ثبت نام از متقاضیان مشارکت در طرح های توسعه زیر ساخت و گردشگری راه اندازی شده است تا در کوتاهترین زمان ، مدارک آنها رسیدگی و مجوزهای لازم در این زمینه صادر شود.

محمد خیاطیان افزود: به دارندگان این مجوزها تسهیلات تبصره 18 با پشتوانه صندوق توسعه ملی، بدون سقف و بسته به وسعت طرح پرداخت می شود که میزان کارمزد آن در مناطق شهری 12 درصد و در مناطق روستایی 6 درصد است.

به گفته وی، این تسهیلات در زمینه گردشگری ، صنایع دستی و مرمت بناهای تاریخی در اختیار افراد است.

معاون توسعه مدیریت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همچنین با بیان اینکه در هفت ماهه امسال ۶ میلیون گردشگر خارجی به کشور آمده‌اند ابراز امیدواری کرد، این روند تا پایان امسال ادامه یابد و تعداد هفت میلیون و 900 هزار نفری گردشگر خارجی که پارسال به ایران آمده اند، امسال هم محقق شود.

وی برای شرکت در آیین آغاز ساخت مجتمع فرهنگی و گردشگری به سرخه رفته بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز