خبرگزاری کار ایران

شهردار جدید آبیک:

رعایت قوانین و انضباط مالی در اولویت کاری شهرداری آبیک است

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۲۳۴

شهردار جدید آبیک گفت: رعایت قوانین وانضباط مالی در اولویت کاری شهرداری آبیک قرار می‌گیرد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، مرتضی کشاورز کلهر گفت: برای پیشبرد امور شهری نیازمند کمک تمام مسئولان دستگاه‌ها هستیم و از نظرات و انتقادات سازنده در راستای توسعه شهری استقبال کرده و دست هرکسی را در این زمینه به گرمی می‌فشاریم.

وی افزود: کیفی‌سازی نیروهای شهرداری، پیگیری بدهی 22 میلیارد تومانی شهرداری، پیگیری معوقات چند ماه حقوق و بیمه عقب افتاده پرسنل و کارگران خدمات شهری و فضای سبز در دستور کار قرار گرفته و پیگیری‌ها در این زمینه به طور جدی صورت می‌گیرد.

شهردار جدید آبیک با بیان اینکه نیازمند مساعدت و کمک تمام دستگاه‌های شهرستان آبیک هستیم، اظهار کرد: رعایت قوانین  و انضباط مالی در اولویت کاری شهرداری آبیک قرار می‌گیرد.

 کلهر اضافه کرد: جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، مشارکت مردم درتوسعه شهر، توزیع متوازن خدمات شهری و توجه ویژه به مسائل زیست محیطی و بهداشتی، اراضی قولنامه‌ای، سیستم فاضلاب، ساماندهی سدمعابر و دیگر مسائل شهری از برنامه‌های تعریف شده و در دستور کار شهرداری محسوب می‌شود.

وی از مسئولان استان قزوین خواست، توجه بهتر و بیشتری به شهرداری آبیک داشته باشند و در تخصیص اعتبارات این شهر از حوزه بازآفرینی نگاه ویژه ای داشته باشند.

شهردار آبیک بیان کرد: به کار جمعی اعتقاد دارم و با توان مضاعف برای عمرانی و آبادانی این شهر گام  برمی‌دارم.

در این مراسم از خدمات ابوالفضل خلیلی سرپرست 6 ماهه شهرداری آبیک با اهدای لوح و هدیه تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز