خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان قزوین خبرداد:

پرداخت مطالبات کارگران کارخانجات ریسندگی پس از 16 سال انتظار

asdasd
کد خبر : ۸۴۰۱۱۹

مطالبات کارگران شرکتهای ریسندگی مه نخ ، فرنخ و نازنخ پس از حدود 16 سال به آنان پرداخت شد.

به گزارش خبرنگارایلنا در قزوین، حجت الاسلام نورالله قدرتی‌گفت: با اجرای تصمیمات ستاد مقاومتی استان قزوین جهت تعیین تکلیف وضعیت طلب کارگران این شرکت، پس از گذشت 16 سال بالغ بر  200 میلیارد ریال از مطالبات آنان پرداخت شد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین افزود: اموال شرکت در رهن بانکها و ادارات بوده است و این امر پرداخت مطالبات کارگران شرکت را با مشکل مواجه نموده بود اما به لحاظ اینکه طلب کارگران جزو دیون ممتازه شرکت بوده با تصمیم ستاد اقتصاد مقاومتی استان به استناد مواد قانونی متعدد سوله های داخل شرکت، آهن آلات و سایر اموال مشابه به فروش رسید.

 قدرتی اظهار کرد: در پرداخت مطالبات کارگران این نکته مهم هم در نظر گرفته شد که تولید شرکت با مشکل مواجه نشود، مدت مدیدی است که شرکتهای مه نخ و نازنخ غیرفعال می باشند، اما شرکت فرنخ همچنان مشغول تولید است.

مقام ارشد قضایی استان ادامه داد:  عدم توجه به تقاضای کارگران طلبکار سبب نارضایتی بیشتر و اعتراضات جمعی در سطح شهر و مواردی از این دست می گردد که متاسفانه سوء استفاده افراد و گروههای ضد نظام را به همراه دارد، علاوه بر این عرصه برای مدیریت شرکت نیز تنگ شده و در نهایت تولید با مشکل مواجه می گردد که خواست ما قطعا این نبوده و نیست.

وی یادآورشد: دوره جدید قوه قضاییه که دوره تحول نامگذاری شده فرصت خوبی برای کمک به واحدهای تولیدی است که بر اثر تحریم‌ها و اهمال و سهل انگاری برخی مسئولان دچار مشکل شده اند.

 
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز