خبرگزاری کار ایران

برگزاری آیین پایانی رویداد کمپ کارآفرینی در جهاد دانشگاهی هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۳۴۷

اولین کمپ کارآفرینی با محوریت دریایی و شیلات، کشاورزی، خدمات الکترونیک و گردشگری به همت دانشگاه علمی کاربردی هرمزگان و با همکاری جهاد دانشگاهی هرمزگان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از هرمزگان، رئیس دانشگاه علمی کاربردی هرمزگان در آیین پایانی رویداد کمپ کارآفرینی که در جهاد دانشگاهی واحد هرمزگان برگزار شد اظهار کرد: دانشگاه علمی کاربردی هرمزگان با هدف کمک و توسعه به ایده‌های نو، اولین کمپ کارآفرینی با محوریت دریایی و شیلات، کشاورزی، خدمات الکترونیک و گردشگری را برگزار کرده است.

موسی جاودان خاطرنشان کرد: با توجه به رسالتی که دانشگاه علمی کاربردی دارد تلاش ما بر این است که از دانشجوها و افرادی که ایده‌های مناسب دارند حمایت و در جهت ارتقاء آن‌ها کمک‌رسانی کنیم.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد هرمزگان نیز در این مراسم عنوان کرد: رئیس سازمان ورزش و جوانان استان هرمزگان و همچنین معاون وی در برگزاری این رویداد همواره همراه ما بوده‌اند، همچنین رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان هرمزگان نیز علی‌رغم مشغله‌های فراوانی که در این فصل دارند و با توجه به اینکه یکی از رویکردهای اصلی این رویداد حوزه گردشگری بوده است همراهی تحسین‌برانگیزی با ما داشته است.

سهیل دادخواه ادامه داد: اگر حتی یک نفر از این جمع ایده خود را گسترش دهد و به یک کارآفرین تبدیل شود قدم بسیار خوبی برداشته‌ایم و این اتفاقات باید ترویج داده شود.

وی تصریح کرد: اگر حتی افراد در این مسیر شکست بخورند اتفاق غیرقابل‌پذیرشی نیست چراکه در سطح جهان کسب‌وکارهای بسیاری وجود دارد که حتی پس از گذشت ماه‌ها و کسب درآمدهای بسیار بالا درنهایت شکست خورده‌اند، پس رویدادی که امروز تمام می‌شود به معنی تمام شدن واقعی آن نیست.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان هرمزگان نیز در این مراسم با بیان اینکه همیشه از حضور در کنار جوانان لذت می‌برم، افزود: انسان مأموریت یافته که ایده‌ها و توانمندی‌هایی که در درونش توسط خداوند نهاده شده را گسترش دهد.

رضا برومند عنوان کرد: بشر همواره به دنبال سعادت و خوشبختی است و تلاش می‌کند که بهترین‌ها را به دست آورد و بسازد.

وی تصریح کرد: در گذشته گفته می‌شد کشورهایی که طلاهای سیاه، سرخ، زرد، آبی و غیره دارند بهترین شرایط را برای توسعه دارند اما امروز داشتن طلاهای گوناگون اهمیتی ندارد و آنچه مهم است این است که کشوری بتواند با استفاده از طلای بی‌رنگ یعنی مغز و ذهن، توسعه و پیشرفت را رقم بزند.

در آیین پایانی کمپ کارآفرینی دانشگاه علمی کاربردی هرمزگان، مجموع 10 ایده ارائه و درنهایت سه ایده برگزیده شد.

ایده‌های مطرح‌شده در این رویداد نرم‌افزار پرستار یاب، تولید و استفاده از پودر گوجه، تور شکم گردی، تور هنری هنر گشت، دکورچی، سبد هوشمند فروشگاهی، مونوریل تندر ایران، باشگاه تفریحی ساحل هرموزگان، شهر سبز و کلبه بودند که در پایان سه ایده دکورچی، تور شکم گردی و پرستار یاب به ترتیب مقام‌های اول، دوم و سوم را کسب کردند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز