خبرگزاری کار ایران

روح الهی خبر داد:

سوخت‌ مناطق زلزله زده آذربایجان‌شرقی تامین شد

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۸۲۶

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان‌شرقی از تامین و توزیع سوخت‌ مورد نیاز مناطق زلزله زده این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی روح الهی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: ذخایر سوخت به ویژه نفت سفید در مناطق سرد و کوهستانی مطلوب است و مشکلی جهت توزیع بنزین، نفت سفید، نفت گاز و سی. ان. جی وجود ندارد.

وی با اشاره به آمادگی‌کامل این منطقه جهت تأمین سوخت مورد نیاز مردم گفت: منطقه آذربایجان‌شرقی از همان لحظات اولیه وقوع‌حادثه، با تشکیل مدیریت بحران در منطقه، سوخت‌رسانی در مناطق زلزله زده و تامین سوخت هموطنان با استانداردهای لازم را در اولویت قرار داد.

روح اللهی اعلام کرد: مردم استان در صورت مشاهده هرگونه کمبود و مشکل در امر سوخت رسانی می‌توانند با شماره ۰۹۶۲۷ تماس بگیرند.

زلزله ای به بزرگی ۵.۹ دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲ و ۱۷ دقیقه و ۳ ثانیه بامداد ۱۷ آبان حوالی ترک در استان آذربایجان شرقی را لرزاند که این زلزله در استان های آذربایجان غربی، گیلان، ‌ زنجان و اردبیل احساس شد.

در این زلزله در حدود ۵ هزار واحد مسکونی بین ۱۰ تا ۱۰۰ درصد آسیب دیده است و در حدود ۱۲ هزار نفر در چادر یا اتاقک های پیش ساخته زندگی می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز