خبرگزاری کار ایران

ارسال بیست محموله نفت سفید از کردستان به مناطق زلزله زده کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۱۷۶

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: با توجه به شرایط جوی و سرد شدن هوا در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه بیش از ۴۰۰ هزار لیتر نفت سفید با بارگیری ۲۰دستگاه نفتکش به مناطق زلزله زده سرپل ذهاب ارسال و توزیع شد.

به گزارش ایلنا، فریدون یاسمی با بیان این مطلب گفت: با هماهنگی و برنامه ریزی های صورت گرفته روند سوخت رسانی به مناطق زلزله زده باجدیت و تلاش کارکنان پخش منطقه کردستان تداوم داشته و این محموله دومین کاروان سوخت رسانی ارسال شده به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه است.

وی با اشاره با گستردگی منطقه توزیع سوخت ارسالی افزود: با هماهنگی های صورت گرفته با منطقه کرمانشاه و فراخوان فروشندگی های روستایی مناطق آسیب دیده هریک از نفتکش های ارسالی ازاین منطقه با مسئول فروشندگی روستای مورد نظر هماهنگ و به روستاهای تحت پوشش آن فروشندگی اعزام ونسبت به تحویل سوخت به ساکنین اقدام کردند.

یاسمی با بیان این مطلب که استان کردستان به عنوان استان معین بازسازی مناطق زلزله زده ثلاث باباجانی و روستاهای حومه آن انتخاب شده است، افزود: این شرکت با برنامه ریزی و جدیت تمام آمادگی کامل برای تامین و توزیع سوخت مورد نیاز برای ارسال به این مناطق را دارا است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز