خبرگزاری کار ایران

برگزاری سومین لیگ دسته یک شنای بانوان در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۳۰۴

سومین مرحله مسابقات لیگ دسته یک شنای بانوان استان قزوین روز دوشنبه در استخر شهید رجایی شهر قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، این رقابت‌ها در رده‌های سنی هشت تا بالای ۱۵ سال با شرکت ۵۰ بانوی شناگر از سراسر استان به پایان رسید.

در پایان این رقابت‌ها در رده سنی هشت تا ۱۰ سال  در ماده ۴.۳۳ متر مختلط انفرادی مها میرفخار، روشنک رحیمی و ساجده حسینی، در ماده ۱۰۰ متر پشت یگانه رضایی، باران شورمیج و سامیه شالباف و در ماده ۳۳ متر قورباغه باران شورمیج، روشنک رحیمی و آیناز هدایتی اول تا سوم شدند.

در رده سنی ۱۱ تا ۱۲ سال در ماده ۲۰۰ متر کرال پشت نگار محمدی زاده، الینا خباز و نیایش اکبری، در ماده ۱۰۰ متر قورباغه ساجده کرمی، مشکات بختیاری و خاطره فرجی و در ماده ۳۳ متر آزاد ساجده کرمی، الینا خباز و دینا اباذری به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

در رده سنی ۱۳ تا ۱۴ سال در ماده ۲۰۰ متر قورباغه فاطمه هدایت مهر، نازنین رضایی نژاد و آنیتا افشاری، در ماده ۱۰۰ متر آزاد ریحانه محمودی، ریحانه طایفه و فاطمه هدایت مهر و در ماده ۳۳ متر پروانه ریحانه محمودی، ریحانه طایفه و مهدیه احمدی مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در رده سنی بالای ۱۵ سال در ماده ۲۰۰ متر آزاد غزل صبوری، یگانه ربانیها و ریحانه خزایی، در ۱۰۰ متر پروانه فاطمه زهرا تجدد، ریحانه خزایی و مطهره ولید و در ۳۳ متر کرال پشت فاطمه زهرا تجدد، غزل صبوری و یگانه ربانیها به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

نایب رییس هیات شنای استان قزوین در خصوص این رقابت‌ها گفت: با توجه به استقبال بانوان شناگر استان، مسابقات شنا در سال جاری در ۲ لیگ دسته یک و ۲ برگزار می‌شود.

سعیده ریاضی افزود: در هر یک از لیگ‌های شنای استان ۵۰ شناگر بانو شرکت کرده و تاکنون سه دوره مسابقات لیگ دسته یک و ۲ دوره مسابقات لیگ دسته ۲ در استان برگزار شده است.

وی اضافه کرد: نفرات برتر این رقابت‌ها به مسابقات قهرمانی و لیگ‌های کشوری اعزام خواهند شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز