خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

مدیران آب و برق خوزستان هیچ شکایتی از بنده ندارند/ شکایت مربوط به مدیر سابق سازمان آب و برق خوزستان است

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۵۵۷

فعال محیط زیست خوزستان با بیان اینکه مدیر آب و برق خوزستان هیچ شکایتی از بنده پیرامون آسیب به نخیلات خوزستان و انتقاد از سازمان آب و برق نداشته، گفت: پرونده شکایت در دادگاه مربوط به مدیر سابق این سازمان است.

مسعود کنعانی معروف به "خادم النخیل" در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، گفت: طی نشستی که 2 روز گذشته با مدیر آب و برق خوزستان در شهرستان اهواز داشتم اعلام کرد که هیچ شکایتی از بنده به مراجع قضایی ندارند و پرونده ای که هم اکنون در دادگستری شهرستان اهواز موجود است مربوط به مدیر سابق آب و برق خوزستان است.

کنعانی ادامه داد: مدیر فعلی سازمان آب و برق اعلام کرد که هیچ گونه شکایتی از بنده به مراجع قضایی ندارند.

وی افزود: موضوع شکایت مدیر سابق سازمان سازمان آب و برق از بنده در راستای صحبت هایم در فضای مجازی در رابطه با عملکرد سازمان آب و برق و وزارت نیرو در خصوص مدیریت بر منابع آب و توزیع منابع آبی در سطح کشور و همچنین نابودی نخیلات در استان خوزستان بود که این گفته هایم را مصداق بر تشویش اذهان عمومی دانسته اند.

این فعال محیط با اشاره به دلجویی مدیر جدید آب و برق خوزستان گفت: وی اعلام کرد که هیچگونه شکایتی از بنده ندارد و رویه ما با منتقدان نشست و گفت و گو است و اگر انتقادی دارید در یک فضای دوستانه با گفت و گو شیوه تعاملی مدنی را مد نظر خواهیم داشت.

کنعانی عنوان کرد: تمامی انتقادات  بنده به مسئولان سازمان‌های آب و برق و نیرو استان خوزستان براساس مستنداتی است که از مشکلات محیط زیستی استان خوزستان جمع آوری کرده ام که در دادگاه طی روند قانونی پرونده ارائه می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز