خبرگزاری کار ایران

دادستان بردسکن به ایلنا خبر داد:

پرونده زمین خواری بردسکن پس از بررسی در دادگاه تجدید نظر استان قطعی خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۶۴۹

دادستان بردسکن گفت: پرونده زمین خواری بردسکن پس از بررسی در دادگاه تجدید نظر استان قطعی خواهدشد.

احمد فرزانه در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در بردسکن گفت: این پرونده در مرحله بدوی به احکام کیفری محکوم شده است که پس از بررسی نهایی در دادگاه تجدید نظر استان محکومیت آن قطعی خواهد شد.

فرزانه به بازدید خود از ویلاهای در حال ساخت منطقه مجدآباد شهرستان بردسکن اشاره کرد و گفت:  طبق کمیسیون ماده 100 تمامی این ویلاها غیر مجاز ساخته شده است که مقرر شد در قالب تشکیل هیاتی مشکلات آن مرتفع شود در غیر این صورت طبق ضوابط باید تمامی ویلاهای ساخته شده قلع و قمع شود.

وی اظهارداشت : موقوفاتی که مورد تصرف قرار گرفته است باید متولیان آن به مراجع قضایی مراجعه و نسبت به تشکیل پرونده و شکایت خود اقدام کنند تا مورد بررسی قرار بگیرد.

وی همچنین گفت: بر اثر گود برداری غیراصولی در کنار یک ساختمان مسکونی در شهر بردسکن این ساختمان تخریب شد.

دادستان بردسکن گفت: برای جلوگیری از بروز هر گونه حادثه، دستور تخریب 100درصدی این ساختمان صادر شده است.

وی افزود: پلیس ساختمان شهرداری بردسکن باید گشت ها و نظارت ها را بیشتر و با کسانی که بدون هیچ گونه مجوز و یا بدون اصول نظام مهندسی اقدام به ساخت و ساز می کنند برخورد جدی کند.

وی گفت: خوشبختانه این حادثه هیچ گونه تلفات جانی نداشته است و به محض ریزش ساختمان کارگران به موقع از ساختمان خارج و جان خود را نجات دادند.

وی از مردم خواست با توجه به اینکه بردسکن روی خط زلزله قرار گرفته است در ساخت و سازها براساس اصول نظام مهندسی اقدام کنند تا شاهد این گونه حوادث  نباشیم.

وی اظهارداشت: هنوز مقصر این حادثه مشخص نیست که پس از نظر کارشناسان پرونده مورد رسیدگی قرار می گیرد.

فرزانه افزود: خسارت وارده به این ساختمان بیش از 150میلیون تومان برآورد شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز