خبرگزاری کار ایران

دادستان بردسکن خبر داد:

تخریب یک ساختمان مسکونی بر اثر گودبرداری غیر اصولی

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۱۷۸

بر اثر گود برداری غیراصولی در کنار یک ساختمان مسکونی در شهر بردسکن این ساختمان تخریب شد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، دادستان بردسکن در این خصوص گفت: برای جلوگیری از بروز هرگونه حادثه، دستور تخریب 100درصدی این ساختمان صادر شده است.

احمد فرزانه افزود: پلیس ساختمان شهرداری بردسکن باید گشت ها و نظارت ها را بیشتر و با کسانی که بدون هیچ گونه مجوز و یا بدون اصول نظام مهندسی اقدام به ساخت و ساز می کنند برخورد جدی کند.

وی گفت: خوشبختانه این حادثه هیچ گونه تلفات جانی نداشته است و به محض ریزش ساختمان کارگران به موقع از ساختمان خارج و جان خود را نجات دادند.

وی از مردم خواست با توجه به اینکه بردسکن روی خط زلزله قرار گرفته است در ساخت و سازها براساس اصول نظام مهندسی اقدام کنند تا شاهد این گونه حوادث  نباشیم.

وی اظهار داشت: هنوز مقصر این حادثه مشخص نیست که پس از نظر کارشناسان پرونده مورد رسیدگی قرار می گیرد.

فرزانه افزود: خسارت وارده به این ساختمان بیش از 150 میلیون تومان برآورد شده است.

دادستان بردسکن به پرونده زمین خواری موقوفه معروف به یوسف سلطان اشاره کرد و گفت: این پرونده در مرحله بدوی به احکام کیفری محکوم شده است که پس از بررسی این پرونده در دادگاه تجدید نظر استان محکومیت آن قطعی خواهد شد.

فرزانه به بازدید خود از ویلاهای در حال ساخت منطقه مجدآباد اشاره کرد و گفت:  طبق  کمیسیون ماده 100 تمامی این ویلاها غیر مجاز ساخته شده است که مقر شد در قالب تشکیل هیاتی مشکلات آن مرتفع شود که در غیر این صورت طبق ضوابط باید تمامی ویلاهای ساخته شده قلع و قمع شود. 

وی اظهارداشت : موقوفاتی که مورد تصرف قرار گرفته است باید متولیان آن به مراجع قضایی مراجعه و نسبت به تشکیل پرونده و شکایت خود اقدام کنند تا مورد بررسی قرار بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز