خبرگزاری کار ایران

افتخارآفرینی دانشگاهیان علوم پزشکی گناباد در جشنواره قرآن و عترت

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۶۴۲

مدیر تعالی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گناباد از افتخارآفرینی دانشگاهیان علوم پزشکی گناباد در بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت خبر داد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از گناباد،حسین توکلی ثانی در این خصوص گفت: دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی گناباد در بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت با کسب چند مقام، افتخارآفرین شدند.

وی اذعان کرد :تعداد ۵۵۷ نفر از دانشگاهیان این دانشگاه در بخش‌های آوایی و کتبی بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت شرکت کردند و تعداد ۲۲۰ اثر نیز به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

وی با بیان اینکه دکتر مرتضی رستمیان در رشته ترتیل بخش اساتید موفق به کسب رتبه سوم این جشنواره شد، افزود: در بخش دانشجویان این جشنواره، حسام دولت آبادی در رشته آئین سخنوری و سید محمد طباطبایی مقدم در رشته قرائت تحقیق حائز رتبه‌های دوم شدند.

مدیر تعالی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گناباد تصریح کرد: همچنین در بخش دانشجویان دختر، زهرا ندافی رتبه اول در رشته قرائت تحقیق، ملیحه پیشوایی رتبه دوم در رشته مقاله نویسی و ریحانه پاینده فر رتبه چهارم در رشته سبک زندگی قرآنی را کسب کردند.

گفتنی است اختتامیه بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، روزهای 7 تا 10 آبان‌ماه امسال در دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز