خبرگزاری کار ایران

فرماندار کاشمر :

صیانت از آرای مردم از اهمیت خاصی برخوردار است

asdasd
کد خبر : ۸۲۳۳۲۵

فرماندار شهرستان کاشمر گفت: صیانت از آراء مردم به عنوان حق الناس از اهمیت خاصی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشمر،مسلم ساقی در اولین ستاد اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین انتخابات میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: انتخابات آبروی دولت و نظام است و ما به عنوان نمایندگان عالی دولت در انتخابات باید براساس ظرفیت های قانونی ،انتخاباتی حداکثری ،سالم و قانونمند برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه انتخابات برای دولت از حساسیت خاصی برخوردار است افزود: صیانت از آرای مردم به عنوان حق الناس از هم اکنون تا پایان آخرین مرحله انتخابات در اسفند ماه و تأیید نتایج نهایی انتخابات برای مجریان انتخابات از اهمیت خاصی برخوردار است . 

ساقی افزود: در حفظ آراء مردم باید با اتکا به قوانین و آئین نامه های اجرایی ، شرایط و حقوق انتخاب شوندگان و انتخاب کنندگان رعایت گردد.

فرماندار کاشمر با تاکید بر لزوم اشرافیت همه دست اندرکاران و مجریان انتخابات بر قانون انتخابات تصریح کرد:از همه ابزارها و ظرفیت هایی که درقانون و آئین نامه های اجرایی دیده شده برای برگزاری انتخاباتی سالم بهره گیری خواهیم کرد.

ساقی درادامه برلزوم رعایت اصل بی طرفی در انتخابات از سوی همه مجریان انتخابات تاکید کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز