خبرگزاری کار ایران

تامین سرویس ایاب و ذهاب21 دانش آموز هنیزی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۳۷۵

بخشدار بخش الموت شرقی از تامین سرویس ایاب و ذهاب برای 21 دانش آموز روستای هنیز این بخش خبر داد و گفت: با تحقق این مهم، امکان تحصیل برای دانش آموزان فراهم شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، خشدار الموت شرقی با اعلام این خبر اظهار داشت: یکی از مشکلات روستاهای دورافتاده در مناطق الموت شرقی، دوری مدارس از منازل دانش آموزان و نبود سرویس رفت و آمد است که باعث شده بود تا ۲۱ دانش آموز در روستای هنیز از ادامه تحصیل باز بمانند.

احمد محمدی افزود: روستای هنیز دارای ۳۰ دانش آموز است که از این میان ۱۰ نفر در مقطع دبستان و ۱۲ نفر در مقطه متوسطه تخصیل می کنند و هشت نفر نیز ترک تحصیل کرده‌اند.

وی نبود معلم و مدرسه مناسب را عامل اصلی رفت و آمد دانش‌آموزان این روستا به روستاهای دیگر عنوان کرد و گفت: با همکاری آموزش و پرورش و اولیای دانش آموزان هنیز، سرویس مدرسه فراهم شد و توانستیم ۲۱ نفر از این دانش‌آموزان را بعد از ۱۵ روز از شروع سال تحصیلی جدید به مدرسه روانه کنیم.

محمدی نگاه ویژه مسئولان به مسائل فرهنگی روستاها را از اولویت اصلی توسعه عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه دانش آموزان آینده سازان این کشور هستند، بنابراین فراهم کردن امکانات رفاهی برای آنان باید در دستور کار قرار بگیرد.

بخش الموت شرقی به مرکزیت معلم کلایه در شمال شرقی استان قزوین قرار دارد.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز