خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطر‌ح شد؛

افتتاح راه آهن سبزوار تا پایان سال/اختصاص ردیف بودجه برای جاده های مواصلاتی سبزوار

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۲۰۵

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی از اختصاص۳ ردیف بودجه جداگانه برای جاده های مواصلاتی سبزوار ،جاده سبزوار-قوچان سلطان آباد امام قلی- باجیگران ، جاده سبزوار-بردسکن و راه آهن سبزوار- بردسکن- کاشمر تربت حیدریه- خبر داد.

رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در کاشمر گفت:از آنجا که مسیر جاده سبزوار بردسکن دیهوک مسیری پر رفت  و آمد و حلقه اتصال نزدیک تر جنوب-شمال و شمال شرق  کشور بجنورد -شاهرود است و عمدتا مسیر تردد کامیون‌ها و اتوبوس است.

وی ادامه داد: در سال گذشته با همکاری بنیادی، این جاده دارای ردیف بودجه اختصاصی شد که با توجه به اینکه قبلا در جدول ۲۰ قرار داشت ولی اعتبار مناسبی به آن اختصاص داده نشده ، که با طرح مطالعاتی ۴خطه شدن این جاده به عنوان پروژه اصلی تعریف  شده، اما فعلا اعتبار مناسبی وجود ندارد و امیدواریم با بهبود وضعیت اعتبارات عمرانی کشور برای سال آینده اعتبار مناسبی برای شروع عملیات اجرایی این جاده بگیریم که در شرایط حاضر روکش قسمت‌هایی از آسفالت جاده انجام شده است.

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه و دبیر حزب اعتدال و توسعه استان خراسان افزود: تلاش ما بر این است ریل  راه آهن کاشمر بردسکن و تربت حیدریه که به مسیر راه آهن بندرعباس منتهی می شود را از ابتدای سال آینده شروع کنیم و به همین منظور توانستیم ردیف بودجه اختصاصی برای آن بگیریم.

وی افزود: امیدواریم عملیات اجرایی ان از ابتدای سال آینده به محض رسیدن اعتبار آغاز شود و بزودی حمل مسافر و بار و خروج از بن بست ارتباطی برای منطقه فراهم شود .

سبحانی فر تاکید کرد :فعلا سبزوار تا پایان سال و نهایتا اوایل سال آینده به راه آهن سراسری خواهد پیوست.

نماینده مردم سبزوار گفت: هر پروژه‌ای تا طرح مطالعاتی آن انجام نشود ردیف بودجه به آناختصاص داده نخواهد شد و جاده سبزوار بردسکن دیهوک طرح مطالعاتی آن انجام گرفته و با همکاری بنیادی نماینده مردم بردسکن در مجلس ، ردیف بودجه اختصاصی به این جاده تخصیص داده شد .

عضو کمسیون اقتصادی مجلس گفت: علاوه بر این مسیر، ما برای مسیر بجنورد-جوین و سبزوار هم ردیف بودجه جداگانه گرفته‌ایم و همچنین برای مسیر سلطان اباد قوچان وامام قلی باجگیران که کار به سمت قوچان را شروع کرده ایم .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز