خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران:

اتصال راه آهن به شهرک صنعتی بشل سوادکوه، یک پروژه استراتژیک خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۶۶۹

اتصال راه آهن به شهرک صنعتی بشل سوادکوه، یک پروژه استراتژیک خواهد بود که با استفاده از ظرفیت سایر دستگاهها، میتواند محکم تر اجرا شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، از اتصال راه آهن به شهرک صنعتی بشل سوادکوه بعنوان یک پروژه استراتژیک یاد کرد.

به گزارش ایلنا به روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی در جلسه ای که با حضور علیپور نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی و صاحبان صنایع در شهرک صنعتی بشل برگزار شد اظهار داشت: شرایط شهرکها و نواحی صنعتی مازندران متفاوت از سایر استانها است که با وجود تعهدات هزینه ای بجا مانده از گذشته درخصوص پروژه های مختلف، عدم تعادل زمانی را شاهد هستیم.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران گفت: شهرک صنعتی بشل سوادکوه بعنوان بزرگترین شهرک صنعتی استان، دارای موقعیت بسیار عالی است و باید بر پیشانی صنعت استان بدرخشد.

موسوی بیان داشت: در سالجاری تمام پروژه ها اعم از عمرانی و غیره با اولویتهای اعلام شده از سوی مدیران و هیأتهای امناء شهرکها و نواحی صنعتی، تجمیع گردیده که توسط معاونتهای شرکت مورد بررسی مجدد قرار گرفته و در نهایت، اولویتهای احصاء شده در سال ۹۳، با سه حالت بودجه ای و بصورت یک برنامه عملیاتی، تدوین شده است.

وی افزود: برای احداثتصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی بشل، با پیگیریهای مستمر، مبلغ ۷ میلیارد ریال از محل منابع ملی جذب شده و احداثایستگاه آتش نشانی این شهرک نیز با تأمین اعتبار از محل منابع داخلی، در دستور کار قرار دارد.

سید مصطفی موسوی گفت: اتصال راه آهن به شهرک صنعتی بشل سوادکوه، یک پروژه استراتژیک خواهد بود که با استفاده از ظرفیت سایر دستگاهها، میتواند محکم تر اجرا شود.

نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: باید برای اجرای زیرساختها، اولویت بندی شود تا شاهد ارتقاء رشد شهرکها و نواحی صنعتی باشیم.

کمال علیپور افزود: طراحی و ساخت رمپهای ورود و خروج شهرکها و نواحی صنعتی و دوربرگردانهای مسیرها بصورت ملی است و دوربرگردانها باید حاشیه امنی برای جاده ها باشد تا خطری ایجاد نکند.

وی تصریح کرد: باید مسیر راه آهن به شهرک صنعتی بشل وصل شود و راه آهن نیز این آمادگی را دارد تا همکاری کند.

گفتنی است، پس از این جلسه، از پروژه احداثتصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی بشل نیز بازدید بعمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز