خبرگزاری کار ایران

انتقاد نماینده ماهشهر از عدم راه‌اندازی رادیو بندر

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۰۸۶

با وجود افتتاح نمادین رادیو بندر در ماهشهر، متأسفانه اقدام عملی در این خصوص صورت نگرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر ماهشهر، حبیب آقاجری نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با خبرنگاران گفت: مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان جهت راه‌اندازی رادیو بندر به مسوولان استانی صدا و سیما پرداخت شده و با وجود افتتاح این پروژه با حضور استاندار خوزستان، متأسفانه تا کنون هیچ گونه اقدام عملی صورت نگرفته است.

وی افزود: در صورت عدم انجام تعهدات صدا و سیمای مرکز خوزستان، باید این مبلغ به شهرستان عودت داده شود.

آقاجری در خصوص تلفات جاده ماهشهر و هندیجان به دلیل عدم تکمیل این جاده گفت: حدود ۱۹ سال است این پروژه آغاز شده که متأسفانه تا قبل از مسوولیت اینجانب حدود ۱۷ درصد کارشده بود، و با پیگیریهای صورت گرفته و نظارت هفتگی، امیدواریم تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

نماینده مردم ماهشهر در خصوص ماده ۱۸۰ مصوب مجلس شورای اسلامی گفت: در این ماده بودجه‌ای در نظر گرفته شده است که در اختیار نماینده قرار می‌گیرد تا بنابه صلاحدید و نیاز مردم هزینه شود، یکی از نواقص این ماده این است که مثلا به شهری مانند آبادان که سه نماینده دارد، سه برابر حوزه انتخابی شهرستان ماهشهر، بندر امام، هندیجان و امیدیه با این وسعت و جمعیت چند برابر آبادان، بودجه تخصیص داده می‌شود.

حبیب آقاجری به بودجهٔ اختصاص داده شده برای تأمین آب شرب مناسب شهرستان انتقاد کرد و گفت: بودجه‌ای که برای این طرح در نظر گرفته شده  مبلغ ۱۴ میلیارد تومان است که متأسفانه کافی نیست و طبق براوردهای صورت گرفته نیاز به بودجه‌ای ۱۴۰ میلیارد تومانی دارد.

نماینده شهرستان ماهشهر در خصوص شبکه بهداشت و درمان گفت: با تلاش صورت گرفته، شبکه بهداشت و درمان ماهشهر از تاریخ ۲۶ اسفندماه ۹۳ از زیر مجموعهٔ آبادان خارج شده و به مجموعه اهواز منتقل شد، معرفی دکتر قدری رئیس فعلی شبکه بهداشت و درمان ماهشهر نیز مورد تائید بنده نیست و جنبهٔ قانونی ندارد. زیرا دکتر اسکندری رئیس بومی و پیشین این شبکه را به دلیل پیگیری مطالبات بحق مردم و تلاش برای راه‌اندازی دانشکدهٔ پیراپزشکی در ماهشهر و پیگیری توسعه مراکز درمانی بندر امام، برکنار کردند.

آزاده قیصری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز