خبرگزاری کار ایران

سنجری مطرح کرد:

معادن سنگ آهن سنگان یکی از بزرگترین ذخایر سنگ آهن کشور هستند

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۱۹۴

مدیرکل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در ادامه بازدیدهای خود از شرکت های و کارخانجات استان از پروژه های صنعتی و معدنی بخش مجتمع سنگان خواف بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خواف،محمد سنجری در این بازدید گفت: معادن سنگ آهن سنگان یکی از بزرگترین ذخایر سنگ آهن کشور به شمار می آید که با توجه به اهمیت صنعت فولاد و نقش اساسی آن به عنوان صنعت پیشرو در اقتصاد جامعه، توسعه این صنعت عاملی اثربخش بر توسعه سایر بخشهای اقتصادی، صنعتی و اشتغال جوانان به شمار می آید.وی گفت: سرعت در ایجاد واحدهای فرآوری و ایجاد زیر ساختها به ویژه تامین آب در مجتمع سنگ آهن سنگان خواف می تواند ضمن اشتغالزایی به رونق صنعت فولاد در شرق کشور کمک کند.

در این بازدید سنجری ضمن گفت و گو با کارگران این مجتمع ضمن پیگیری مطالبات و درخواست های آنان در خصوص مشاغل سخت و زیان آور تعاونی های مسکن و شورای اسلامی کار گفت: ما اعتقاد داریم باید از تمامی ظرفیت های موجود در واحدهای تولیدی و صنعتی استان حداکثر استفاده صورت گیرد تا بخشی زیادی از مشکلات اشتغال و نیروی کار حل شود.

وی ادامه داد :شما کارگران در شرایط کنونی مسئولیت سنگین و حساسی بر عهده دارید شما با تولید و ایجاد اشتغال ایثار می‌کنید امروز در جنگ اقتصادی قرار داریم و همه باید بدانیم که ارتقاء بهره وری و انجام کار مفید و تلاش بیشتر موجب حفظ و پایداری بنگاههای اقتصادی خواهد شد.

سنجری در خاتمه اقدامات دولت در سنگان را قابل تقدیر دانست و از بخش سنگان خواف به عنوان یکی از مهم‌ترین قطب های صنعتی و معدنی کشور با آینده ای روشن و اشتغال پایدار یاد کرد و در ادامه بر توجه بیشتر جهت تهیه زیرساخت های لازم نظیر آب ، برق ، گاز، جاده و ریل در راستای توسعه هرچه بیشتر منطقه تاکید کرد.

در این بازدید مدیر عامل این مجتمع با اشاره به اشتغالزایی طرحهای مختلف در مجتمع سنگ آهن سنگان گفت: هر کدام از طرحها در این مجتمع در دوره اجرا حداکثر برای هزار و 500 نفر و در دوره بهره برداری حداکثر برای 800 نفر اشتغالزایی دارند که در مجموع اشتغالزایی به میزان سه هزار نفر بطور مستقیم و هفت هزار نفر بطور غیرمستقیم خواهد بود و تمامی این فعالیتها و طرحها برای جلوگیری از خام فروشی و ایجاد ارزش افزوده بیشتر، در حال انجام است.

معادن سنگ آهن سنگان در فاصله 300 کیلومتری جنوب شرقی مشهد در 16 کیلومتری شهر سنگان از توابع شهرستان خواف قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز