خبرگزاری کار ایران

سنجری عنوان کرد:

برای صیانت از نیروی کار و حفظ اشتغال کنار جامعه‌کارگری و کارفرمایی خواهیم بود

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۷۶۲

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی همزمان با پنجمین روز دهه فجر و چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ضمن حضور در تعدادی از تشکلات کارگری استان، از شرکت گندم دشت و نان قدس رضوی بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سنجری با حضور در شرکت گندم دشت ضمن تبریک دهه فجر اظهار کرد: در طول چهل‌سال گذشته در عرصه‌های مختلف با فراز و نشیب‌های فراوانی روبه‌رو بوده‌ایم و خوشبختانه نظام اسلامی توانسته با تدابیر و حمایت‌های رهبری و همت و پشتکار مردم به کار خود ادامه داده و از این مسیرها به خوبی عبور کند و همه این تجربه‌ها به ما کمک خواهند کرد تا مشکلات را بر طرف کرده و پشت سر بگذاریم.

وی گفت: در شرایط کنونی نگاه و نگرش دولت به‌رفع مشکلات بنگاه‌های اقتصادی و توجه و تمرکز به واحدهای مشکل‌دار است که در این مسیر ما هم در راستای صیانت از نیروی کار و حفظ اشتغال موجود واحدهای تولیدی تمام توان و تلاش خود را به‌کار گرفته و به‌عنوان مشاور کنار جامعه کارگری و کارفرمایی خواهیم بود. برای پیگیری مشکلات شرکت‌ها و کارخانجات، با استفاده از ظرفیت‌های وزارت‌کار برای رفع مشکلات تلاش خواهیم کرد تا واحدهای تولیدی بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند.

سنجری با حضور در شرکت نان قدس رضوی و افتتاح سالن ورزشی این واحد تولیدی و همچنین بازدید از خط تولیدی محصولات این شرکت گفت: در شرایط فعلی تمام توان و تلاش همه مسئولین و دلسوزان نظام حفظ فرصت های شغلی است و برای ما نیز صیانت از نیروی کار و حفظ و پایداری بنگاه های اقتصادی و تولیدی از اهمیت فراوانی برخوردار است.

وی افزود: حفظ اشتغال موجود در استان جزو مهمترین وظایف امروز ما به شمار می‌رود بنابراین از هیچ تلاش و کوششی  برای تحقق این موضوع دریغ نخواهیم کرد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان‌رضوی در حاشیه افتتاح سالن ورزشی این مجموعه تولیدی گفت: این شرکت با توجه به برکت بارگاه منور ثامن‌الحجج(ع)توانسته اقدامات و بسترخوبی را برای فعالیت‌های ورزشی کارگران فراهم کند که کار ارزشمندی است.

سنجری گفت: ترویج و توسعه فعالیت‌های ورزشی برای کارگران در داخل مجموعه می‌تواند به رونق تولید و بهره‌وری نیروی انسانی و نیروی کار کمک کند.

همچنین مروارید مدیرعامل نان قدس رضوی نیز در این بازدید به ارائه گزارشی از وضعیت و فعالیت‌های شرکت پرداخته گفت: این شرکت با تولید انواع مختلف کیک و نان و با اشتغالزایی 800 نفر از کارگران عزیز زحمتکش و همچنین تکنسین‌های فنی و مجرب در رشته‌های صنایع غذایی ادامه فعالیت می‌دهد که محصولات این شرکت با استقبال چشمگیری در بازار مواجه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز