خبرگزاری کار ایران

به همت موسسه فرهنگی هنری اندیشه خراسان؛

اولین دوره آموزشی خبرنگاری و عکاسی خبری در تربت جام برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۸۵۷

اولین کارگاه آموزشی خبرنگاری و عکاسی خبری به همت موسسه فرهنگی هنری اندیشه خراسان و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت جام در روز جمعه ۲۹ شهریور ماه ۹۸ در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تربت جام، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در این کارگاه آموزشی گفت: هدف ما از برگزاری این دوره این است که هر شهروند یک خبرنگار باشد و بتوانیم از وجود این عزیزان استفاده کنیم و در هر روستا ، بخش ، مدرسه و اداره یک شهروند خبرنگار داشته باشیم تا انعکاس دهنده اخبار و اطلاعات آن حوزه باشد.

حسین حیدر بیگی در رابطه با برگزاری این کارگاه یک روزه افزود: استفاده از ظرفیت شهروندان در بحث شهروند خبرنگار بدون آموزش نمی شود و مطالبات فرماندار و هم هنرمندان در حوزه خبری این بود که در بخش آموزش گامی برداشته شود که این مهم امروز تحقق یافت و سعی خواهیم کرد که این امر مستمر باشد.

دبیر اجرایی این کارگاه نیز گفت: در این دوره که با همت موسسه فرهنگی هنری اندیشه خراسان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت جام برگزار شد، بیش از ۴۰ نفر خبرنگار ، شهروند خبرنگار و افراد علاقمندی از شهرستان های تربت جام ، تایباد ، مشهد و نیشابور شرکت داشتند که امیدواریم بتوانیم این دوره ها را بصورت متناوب برگزار کنیم.

حقیقی افزود: با توجه به رسالت اجتماعی که بر عهده داریم این دوره را برگزار کردیم تا بتوانیم شاهد حضور شهروند خبرنگاران باشیم و به عنوان مطالبه گر در این شهرستان فعالیت کنند و پیگیر مطالبات مردم و پاسخگویی مدیران ادارات باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز