خبرگزاری کار ایران

رحمانی مطرح کرد:

اصفهان یکی از قطب‌های مهم صنعتی کشور است/ افزایش ظرفیت توسعه صادرات کشور با کارگو ترمینال اصفهان

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۶۶۳

با حضور وزیر راه و شهرسازی و وزیر صنعت، معدن و تجارت کارگو ترمینال فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، رضا رحمانی در فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان افزود: صادرات این استان با افتتاح کارگوترمینال (پایانه بار هوایی ) فرودگاه بین المللی اصفهان، سرعت بیشتری می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه کارگوترمینال فرودگاه بین‌المللی اصفهان که یکی از مصوبات کارگروه صادرات غیر نفتی بود افتتاح شد، اظهار داشت: این امکانات ظرفیت خوبی برای توسعه صادرات کشور فراهم می‌کند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین با اشاره به اینکه امروز در سفر خود به اصفهان در جلسه‌ای در ذوب آهن درباره تولید ریل ملی حضور می‌یابد، تصریح کرد: ما به تولید ریل در ذوب آهن اصفهان رسیده ایم و ظرفیت‌های خوبی در این بخش وجود دارد و امید است با همکاری و تلاش مسئولان و راه آهن جمهوری اسلامی ایران از این ظرفیت استفاده شود.

رحمانی با بیان اینکه دیدارهایی با صنعتگران اصفهان داشتیم اضافه کرد: در این دیدارها، مشکلات تولید و صنعت و معدن این استان بررسی شد.

وی اصفهان را یکی از قطب‌های مهم صنعتی کشور خواند و تاکید کرد: این خطه می‌تواند نقش خوبی در صنعت، معدن و تجارت کشور ایفا کند و مسئولان و مردم عزم کردند که در این شریط جدید از فرصت ها بیشترین استفاده را داشته باشند.

این پایانه در زمینی به مساحت بیش از ۲ هزار متر مربع و با اعتبار بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان توسط اتحادیه تولید و صادرکنندگان میوه استان اصفهان در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی احداث شده است.

 وزیر راه و شهرسازی نیز در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه کنار گذر شرق اصفهان عنوان کرد: با توجه به موقعیت اصفهان که در کانون صنعتی، ترافیکی و اقتصادی کشور قرار گرفته، این طرح سهم بزرگی بر عهده دارد.

محمد اسلامی خاطرنشان کرد: متاسفانه طرح کنارگذر شرق اصفهان به دلایل گوناگون طولانی شده، ولی هم اینک مشکلات مدیریتی که طرح را به رکود رسانده بود از طرف سرمایه‌گذار رفع شده است.

وزیر راه با اشاره به حمایت‌های استاندار و دیگر مسئولان و همچنین قول و تعهد شهرسازی و سرمایه‌گذار ابراز امیدواری کرد که این طرح تا پایان امسال تکمیل شود.

وی یادآور شد: همچنین تکمیل کامل طرح نیازمند نصب و تکمیل علایم ایمنی در مسیر است و بهره‌برداری کامل در پایان بهار ۹۹ انجام می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی و وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن تجلیل از حمایت از استاندار اصفهان برای رونق اقتصادی استان، اصفهان را یکی از قطب‌های مهم صنعتی کشور دانستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز