خبرگزاری کار ایران

شهبازی خبر داد:

چند پروژه بزرگ راه‌سازی البرز در مراحل پایانی قرار دارد/ افتتاح بخشی از آزادراه شهید همت تا 3 ماه آینده

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۶۰۰

استاندار البرز با بیان اینکه انتظار می‌رود لاین شمالی ادامه آزادراه شهید همت ظرف 3 ماه آینده به بهره برداری برسد،گفت: اکنون پروژه های ادامه آزادراه شهید همت در البرز، قطار برقی گلشهر شهرجدید هشتگرد و فاز یک آزادراه تهران شمال در مراحل پایانی قرار دارند که وزیر راه و شهرسازی برای مراسم بهره برداری از این پروژه ها در البرز حضور می یابد.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در بازدید سرزده از ادامه آزادراه همت در البرز و کمربندشمالی کرج که روز شنبه صورت گرفت، با اشاره به روند پیشرفت پروژه های راه سازی استان، افزود: ایجاد امکان لازم برای تسریع در به ثمر رسیدن پروژه های ملی در استان‌ها یکی از ماموریت های اصلی استانداران است.

وی ادامه داد: ادامه آزادراه همت به طول 15 کیلومتر در البرز نیز از جمله پروژه های ملی و بسیار حائز اهمیت استان است که ظرف 3 ماه اخیر برای به ثمر رسیدن آن اقدامات قابل توجهی بواسطه حضور معاون اول رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اختصاص اعتباری ویژه، صورت گرفت.

شهبازی با بیان اینکه انتظار می رود لاین شمالی ادامه آزادراه شهید همت ظرف 3 ماه آینده به بهره برداری برسد، گفت: اکنون پروژه‌های ادامه آزادراه شهید همت در البرز، قطار برقی گلشهر-شهرجدیدهشتگرد و فاز یک آزادراه تهران شمال در مراحل پایانی قرار دارند که وزیر راه و شهرسازی برای مراسم بهره برداری از این پروژه ها در البرز حضور می یابد.

وی با اشاره به روند تکمیل پروژه راه هشتگرد-طالقان، افزود: بهره برداری از این پروژه نیز طی حضور وزیر راه و شهرسازی منوط به تامین ایمنی کار راه شد و از آن تاریخ به بعد امکانات و تجهیزات ویژه ای برای به اتمام رساندن کار اختصاص یافت.

استاندار البرز به پروژه کمربند شمالی کرج بعنوان مکمل ادامه همت در البرز اشاره کرد و گفت: این پروژه نیز با 40 درصد پیشرفت فیزیکی طی تفاهم نامه ای بین شهرداری کرج و پیمانکار در حال پیشرفت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز