خبرگزاری کار ایران

شهبازی خبر داد:

ثبت ۲۰۰ میلیون دلار صادرات از البرز ظرف ۵ ماه

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۵۶۴

استاندار البرز، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲۰۰ میلیون دلار صادرات از البرز به ثبت رسیده که با بسترسازی های صورت گرفته انتظار می شود این رقم به ۵۰۰ میلیون دلار برسد.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی با بیان اینکه تعامل سازنده با بانک های استان، دستاوردهای بزرگی را در راستای تحقق شعار سال رقم زد، افزود: اکنون البرز با پرداخت ۱۰ فقره تسهیلات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در جایگاه نخست کشور قرار دارد.

وی ادامه داد: این امر با برقراری ارتباط موثر با بانک ها، رصد و احصا دقیق وضعیت تولید در استان و برگزاری منظم جلسات و برقراری بازدیدهای مستمر میدانی از واحدهای تولیدی و صنعتی محقق شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: این توفیق در شرایطی حاصل شده که بسیاری از استان ها یک یا ۲ مورد پرداخت تسهیلات داشته اند.

شهبازی گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲۰۰ میلیون دلار صادرات از البرز به ثبت رسیده که با بسترسازی های صورت گرفته انتظار می‌رود این رقم به ۵۰۰ میلیون دلار برسد.

استاندار البرز گفت: پویایی تولید، صنعت و صادرات در البرز گواه روشنی بر این مدعاست که این استان در حصار تحریم های ظالمانه استکبار جهانی قرار نگرفته و در راستای تحقق شعار سال پیشتاز است.

وی افزود: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مامور شده به پیگیری مجدانه در راستای اتخاذ تدابیر لازم برای جذب اعتبارات تبصره ۱۸ که مربوط به ۷ دستگاه است، چراکه بواسطه جذب این اعتبارات و اعمال آن حدود ۲۹ هزار اشتغال در البرز ایجاد می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز