خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار البرز انجام شد؛

ارسال تجهیزات و امکانات ورزشی به مدارس کمتر برخوردار استان

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۰۴۵

نماینده عالی دولت در استان البرز با اشاره به بهره مندی مدارس مناطق کمتر برخوردار شهرستان های استان از کاروان تجهیزات و امکانات ورزشی برای مدارس گفت: ارزش این امکانات بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان است.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در مراسم دومین کاروان سراسری توزیع اقلام و تجهیزات ورزشی و بهداشتی با اولویت مدارس دخترانه که روز پنجشنبه در سالن امام علی (ع) آموزش و پرورش البرز برگزار شد، افزود: اکنون با حلول ماه مهر شاهد حضور گسترده فرهنگیان برای بدرقه کاروان تجهیزات به مدارس هستیم.

وی ادامه داد: این کاروان که در البرز به صورت نمادین در کشور با هدف توزیع تجهیزات به 6 شهرستان استان راه اندازی شده، ارزشی حدود یک میلیارد و 500 میلیون تومان دارد.

شهبازی گفت: عمده موضوعی که در این امر مد نظر بود، بهره مندی مدارس مناطق کمتر برخوردار استان از این امکانات بود.

وی افزود: در کل کشور اعتباری حدود 35 میلیارد تومان برای این طرح صرف شده است.

استاندار البرز افزود: البرز به لحاظ جمعیت دانش آموزی در رتبه نهم یا دهم کشور قرار دارد و به همت خیرین و تعامل سازنده بین آموزش و پرورش و مجموعه استان این امکانات تهیه و توزیع شد.

وی اضافه کرد: در همین راستا از استانداران و روسای ادارات خواسته شده که به منظور حل مشکل ترافیک در ۱۰ روز نخست آغاز سال تحصیلی جدید، ساعات آغاز کار ادارات را به مدت دو ساعت شناور کنند  و در این بازه زمانی ساعت کاری ادارات از 8:30 دقیقه آغاز می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز