خبرگزاری کار ایران

شب گذشته رخ داد؛

برخورد تریلر با پل عابرپیاده در بزرگراه قزوین- کرج

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۳۷۶

شب گذشته برخورد تریلر با پل عابر پیاده در باند شمالی بزرگراه قزوین باعث ترافیک سنگین در این بزرگراه شد که با تلاش مدیریت بحران فرمانداری ساوجبلاغ، مسیر باز گشایی و تردد برقرار شد.

به گزارش ایلنا، ابولقاسم پالیزگیر فرماندار ساوجبلاغ با انتقاد از اداره کل راهداری استان البرز گفت: این دومین بار است که شاهد این حادثه در پار ک سوار هشتگرد هستیم ولی متاسفانه راهداری مبادرت به جمع آوری این پل ناایمن نکرده است.

وی ادامه داد: راهداری باید هر چه سریعتر نسبت به جمع آوری پل پارک‌سوار هشتگرد اقدام و نسبت به جایگزینی پلی مناسب و استاندارد اقدام کند.

پالیزگیر افزود: در سال گذشته هم بر اثر برخورد یک دستگاه تریلر با پل هوایی عابر پیاده در لاین جنوبی بزرگراه کرج - قزوین حوالی پارک سوار شهر جدید هشتگرد، قسمتی از پل عابر پیاده محدوده پارک سوار شهر جدید هشتگرد فروریخت و امسال در لاین شمالی همین حادثه مشابه به وقوع پیوست .

ابوالقاسم پالیز گیر گفت: این حادثه بر اثر بالا رفتن کمپرس و برخورد بدنه اتاق کمپرسی با پل عابر به وقوع پیوست که موجب شکست پل و پرت شدن کمپرسی در آزاد راه و ترافیک خودرو ها در جاده شد.

فرماندار ساوجبلاغ  افزود: خوشبختانه این حادثه تلفات انسانی و مصدوم نداشته و با تلاش نیرو های امدادی نسبت به جابجایی تریلر و پاکسازی بزرگراه اقدامات لازم به عمل آمد.

رئیس اداره راهداری ساوجبلاغ گفت: این پل فاقد ایمنی لازم است و همکاران ما در اسرع وقت نسبت به جمع آوری ان اقدام خواهند کرد.

 رمضانی افزود: در محل پارک سوار عوامل راهداری با تجهیزات کافی مراقبت لازم را انجام خواهند داد تا مشکلی پیش نیاید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز