خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت ترافیک معابر بزرگراهی تهران

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۲۷۵

کارشناس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت معابر بزرگراهی تهران در بسیت و هفتمین روز از خردادماه را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ دوم مجید رنجبر کارشناس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور درباره وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی شهر تهران در صبح روز دوشنبه بیست و هفتم خرداد ماه گزارش داد: محور غرب به شرق بزرگراه همت از ستاری، محور غرب به شرق بزرگراه حکیم از اباذر، محور غرب به شرق بزرگراه هاشمی رفسنجانی از اشرفی، محور جنوب به شمال بزرگراه شیخ فضل الله از تیموری، در محور غرب به شرق آزادی از شهیدان و در مسیر جنوب به شمال نواب از پل ۹ دی با حجم بار ترافیک صبحگاهی مواجه است.

وی در ادامه افزود: محور جنوب به شمال چمران از حکیم، بزرگراه زین الدین در محور شرق به غرب از امام علی (ع)، بزرگراه آزادگان از شهید دستواره تا معراج، در محور جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) از گلشن دوز و در مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از پل صنایع هوایی با حجم بار ترافیکی صبحگاهی مواجه هستیم.

مجیدی اشاره کرد: لازم بذکر است بار ترافیک در سایر محور‌های بزرگراهی همچون: بزرگراه شهید بابایی شرق به غرب، بزرگراه صدر شرق به غرب، بزرگراه یادگار امام (ره) جنوب به شمال و آزاد راه کرج غرب به شرق با تأخیر آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز