خبرگزاری کار ایران

استاندار هرمزگان در آیین تجدید میثاق با شهدا؛

کشور با تکیه بر توان داخلی در راستای رونق تولید گام برمی‌دارد

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۸۱۰

استاندار هرمزگان با بیان اینکه تلاش تمامی مجموعه دولت برای خدمتگزاری شایسته و خوب به ملت است، تاکید کرد: ایران اسلامی با تکیه بر ظرفیت های داخلی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و شکوفایی و رونق تولید گام بر می دارد.

به گزارش ایلنا، فریدون همتی در آیین تجدید میثاق با شهیدان که به مناسبت آغاز هفته دولت در گلزار شهدای بندرعباس برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و سایر شهدای دولت، عنوان کرد: تمامی مجموعه دولت برای خدمتگزاری شایسته و خوب به ملت ایران اسلامی در حال تلاش است.

وی ادامه داد: دولت با کوشش شبانه روزی در راستای ایجاد رفاه بیشتر برای مردم تلاش می‌کند.

استاندار هرمزگان افزود: با وجود تمامی توطئه ها و تحریم های دشمنان اما ملت ایران با اقتدار و مقاومت و ایستادگی توانسته در جنگ اقتصادی با دشمنان موفق باشد و بر دشمنان غلبه کند.

همتی تصریح کرد: ایران اسلامی با تکیه بر ظرفیت های داخلی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و شکوفایی و رونق تولید گام بر می دارد.

وی گفت: با تلاش های صورت گرفته در هفته دولت سال جاری شاهد افتتاح ۶۲۰ پروژه با اعتبار بیش از هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان در استان هرمزگان خواهیم بود.

شایان ذکر است؛ در این مراسم که همزمان با آغاز هفته دولت برگزار شد، فریدون همتی استاندار هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده  نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با نثار گل به مقام شامخ شهیدان در گلزار شهدای بندرعباس ادای احترام نمودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز