خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس:

توسعه جامعه، نیازمند مدیران توانمند است/ سهم قزوین از تقسیمات کشوری هیچ است/ برخورد با متخلف، اصولگرا و اصلاح‌طلب ندارد

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۱۵۹

رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه و شکوفایی هر جامعه در گرو مدیریت مدیران توانمند است.

به گزارش ایلنا از قزوین، سید حمیده زرآبادی در آئین تکریم و معارفه استاندار قزوین که با حضور وزیر کشور برگزار شد با اشاره به تلاش زاهدی استاندار سابق استان بیان کرد: اگر از ویژگی های اخلاقی، دلسوزی و تعهد شما بگوییم مثنوی هفتاد من می شود که با تجربه ای از هفت استان کشور داشتید وارد استان شدید و همین موضوع موجب موفقیت شما در مدیریت شد.

وی گفت: به دلیل دغدغه هایی که داشتید بسیاری از زمان هایی را که باید صرف حضور در کنار خانواده می‌کردید، صرف مدیریت استان و حل مشکلات قزوین کردید.  

رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در شرایط فعلی مدیریت به نحو احسن و برآوردن ایده ال ها، کار سختی که شما توانستید این امر را عملا ثابت کرده و نتیجه مدیریت شما رتبه اولی استان در جشنواره شهید رجایی در بین سایر استان ها بود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: توسعه و شکوفایی هر جامعه در گرو مدیریت مدیرانی است که در سایه ایمان، تقوا، مردمی بودن، ساده زیستی، زیرکی در عمل، عالم دارای تجربه و حسن شهرت سیاسی می باشد.

زرآبادی افزود: علیرغم تلاش های مدیران گذشته، در مدیریت استان مشکلاتی وجود دارد که امیدواریم با برنامه ریزی مدیریت جدید این امر اصلاح شود.

وی اضافه کرد: با الویت بهره مندی از نیروهای بومی در شهرستان ها، بدون درنظر گرفتن اصول گرا و اصلاح طلب، برخورد با متخلف و مبارزه با مفاسد اقتصادی باید اجرا شود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حفظ آبروی خانواده و حفظ سرمایه اجتماعی امری بسیار مهم است که از سوی رسانه ها می تواند فرهنگ سازی شود.

زرآبادی بیان کرد: ظرفیت های بی بدیل استان مغفول مانده و مشکل جوانان فقط کسب مناصب اجتماعی نیست بلکه کارهای نوآورانه، کسب شغل، ازدواج، مسکن و غیره مشکلاتی است که نیاز به اعتماد به جوانان دارد. به استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان تاکید می کنم.

وی ادامه داد: مساله بعدی محیط زیست است که در این زمینه حال استان ما خوب نیست. این سرزمین ازآن نسل های آینده است. اجازه ندهیم این استان زباله دان استان های دیگر باشد.

رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: مشکلات کارگری به دلیل مشمول زمان شدن اعتراضاتی داشته که کارگران کنتورسازی نمونه آن است که رفع آنها نیاز به اقدامات جدی و سریع دارد.

زرآبادی یادآور شد، کشاورزان و باغداران قشر عزیزی هستند که سیل و سرما زدگی و مشکلات موجود، آنها را با چالش هایی روبرو کرده که نیاز به رسیدگی دارد.

وی افزود: پایتخت خوشنویسی، نگاه به موسیقی و غیره که از نظر زیرساخت‌ها بسیار عقب مانده، نیازمند توجه است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک ادامه داد: خبرنگاران به دنبال شفافیت هستند. پیش از شروع مسئولیت استاندار جدید، با ایجاد فضای رسانه ای همراه وی بوده اند و نیاز است تا مشکلات‌شان برطرف شود.

زرآبادی گفت: از سهم استان از تقسیمات کشوری هیچ نبوده و با توجه به این که جمعیت استان افزایش داشته، امیدواریم با ورود استاندار جدید این مشکلات برطرف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز