خبرگزاری کار ایران

سیدالحسینی به ایلنا خبر داد:

210 نفر از کلاس‌ های طرح اوقات فراغت فرهنگسرای مولانا در تایباد بهره مند شدند

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۳۰۴

شهردار تایباد گفت: تابستان امسال 210 نفر در گروه‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در کلاسهای آموزشی طرح اوقات فراغت فرهنگسرای مولانا در این شهر ثبت نام کردند و از آن بهره مند شدند.

ایوب سیدالحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تایباد، اظهار کرد: مهمترین رشته های آموزشی در این مرکز شامل طراحی، زبان انگلیسی، خطاطی و خوشنویسی، خیاطی، شیرینی پزی، نمد دوزی و بافتنی است.

وی با اشاره به فعالیت های فرهنگی و ورزشی در این مرکز افزود: بازی های بومی و محلی، تهیه کاردستی، برگزاری کلاسهای مشاوره و بهداشت خانواده در راستای جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی از دیگر برنامه هایی است که به شهروندان در طرح اوقات فراغت ارائه شده است.

سیدالحسینی مطرح کرد: اغلب کلاس های مقدماتی در این محل بصورت رایگان برگزار شده و کلاس های در سطح بالاتر با پرداخت شهریه ای بسیار کم برگزار شده است.

وی شور و نشاط اجتماعی را باعث پویایی جامعه و عامل رشد و توسعه عمران و آبادانی اعلام و مطرح کرد: شهرداری تایباد حجم زیادی از اقدامات فرهنگی، هنری و ورزشی شهر را همواره متقبل شده و مساعدت های انجام شده در این حوزه از اعتبار سالانه ادارات متولی فرهنگ و هنر و یا ورزش و جوانان بیشتر است.

وی ارتقای کتابخانه فرهنگسرای مولانا را از اقدامات ارزنده فرهنگی در این شهرستان طی چند سال اخیر عنوان کرد و گفت: با همراهی و همکاری شورای شهر و اداره کتابخانه های عمومی شهرستان، کتابخانه مشارکتی فرهنگسرا به دلیل فعالیت و عملکرد مثبت به کتابخانه عمومی ارتقا یافته و بمدت ۲۰ سال کلیه امور آن با بهترین امکانات و تحهیزات در طبقه فوقانی این مرکز به نهاد کتابخانه های کشور واگذار گردید که گامی موثر در راستای فرهنگ سازی و نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی بین خانواده ها به ویژه قشر نوجوان و جوان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز