خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر:

بیش از 70 درصدواحدهای مسکونی شهر بردسکن غیر مقاوم هستند

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۷۴۴

رئیس شورای اسلامی شهر بردسکن گفت: از مجموع بیش از 8 هزار واحد مسکونی در سطح شهر بردسکن بیش از 70 درصد آن غیر مقاوم هستند.

حاج علی صابری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در بردسکن گفت: با توجه به اینکه بردسکن روی خط زلزله قرار دارد مردم باید منازل مسکونی خود را براساس اصول نظام مهندسی بنا کنند.

وی اظهار داشت: متاسفانه مشکلات اقتصادی و پایین بودن در آمد مردم  باعث شده  اکثر افراد منازل مسکونی خود را به صورت غیر مجاز و بدون  رعایت کردن اصول نظام مهندسی احداث کنند.

وی عنوان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و معیشتی مردم  اقشار کم درآمد توان پرداخت هزینه های نظام مهندسی و بیمه را ندارند و از آن طرف خطر پذیری زلزله جان مردم را تهدید می کند.

وی از شاکری فرماندار بردسکن خواست از طریق استانداری و مدیریت بحران برای اینکه مردم به سمت ساخت منازل مسکونی با اصول نظام مهندسی سوق داده شوند تسهیلات قرض الحسنه‌ با بازپرداخت طولانی به  خانواده‌هایی که شرایط اقتصادی خوبی ندارند اختصاص داده شود.

وی اظهارداشت: متاسفانه بیش از 70 درصد منازل مسکونی شهر بردسکن در برابر حوادث غیر مترقبه از جمله زلزله و سیل مقاوم نیستند که در صورت قوع سیل و زمین لرزه خسارت جبران ناپذیری  متحمل خواهیم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز