خبرگزاری کار ایران

اقامتگاه بومگردی امیری در فخرآباد بجستان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۳۸۶

مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: اقامتگاه بومگردی امیری در روستای فخرآباد بجستان هم زمان با هفته دولت با حدود 3 میلیارد ریال هزینه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بجستان، ابوالفضل مکرمی فر درباره این اقامتگاه گفت: این مجموعه در خانه ای تاریخی ایجاد شده که ثبت آن در فهرست میراث فرهنگی ملی در حال انجام است.

وی ادامه داد: مالک اقامتگاه به غیر از ملک، حدود ۲ میلیارد ریال سرمایه گذاری و یک میلیارد ریال نیز تسهیلات دریافت کرده است که در مجموع حدود ۳ میلیارد ریال هزینه کرده است.

مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی درباره زیربنای این اقامتگاه اظهار کرد: بومگردی امیری فخرآباد بجستان ۱۱ اتاق و ۱۰۵۰مترکل عرصه و  حدود ۹۰۰متر اعیان دارد.

دراین مراسم افتتاح، بنایی نماینده مردم گناباد و بجستان، قربانی مدیرکل امور رفاهی زائران استانداری، ابراهیمی فرماندار گناباد، اعضای شورا و شهردار بجستان و تعداد زیادی از مردم حضور داشتند.

هم چنین مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری خراسان رضوی به همراه فرماندار بجستان از  کاروانسرای زین آباد، حمام تاریخی، مسجد محله ساوط ، بو.م گردی ملاعلی و پایگاه اطلاع رسانی شهر بجستان بازدید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز