خبرگزاری کار ایران

رحمانی فضلی خبرداد:

آماده‌سازی 4 پایانه مرزی برای تردد زائرین اربعین

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۴۴۰

وزیر کشور از آماده سازی 4 پایانه مرزی برای تردد زائرین اربعین خبرداد.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور امروز دوشنبه به استان زنجان سفر کرد. 
 
رحمانی فضلی در بدو ورود به زنجان در جمع خبرنگاران هدف از سفر خود به زنجان را بررسی اقدامات انجام شده در جلسات شورای تأمین و اقتصاد مقاومتی اعلام کرد.
 
وزیر کشور همچنین درباره امنیت مرز‌های کشور نیز گفت: خوشبختانه امنیت بسیار خوبی در مرز‌ها داریم، هر چند که در مرز‌های شرقی در کشور‌های افغانستان و پاکستان با ضعف کنترل مرزی مواجه هستیم اما همکاران‌مان در مرزبانی سپاه و ناجا بسیار خوب فعالیت دارند.
 
وزیر کشور با بیان اینکه در غرب کشور با همکاری بسیار خوب با کشور عراق و ترکیه وضعیت خوبی داریم و مرز‌ها کاملا امن است، گفت: اخیرا به دستور مقام معظم رهبری رقم قابل توجهی از محل صندوق ملی توسعه بابت تجهیز و تمهیدات لازم مرزی هزینه کردیم.
 
رحمانی فضلی تصریح کرد: بحث پیاده روی اربعین را با تمهیدات لازم و با همکاری کشور عراق در کمال امنیت و صحت انجام خواهیم داد و همه چیز برای حرکت بزرگ اربعین و حضور میلیونی عاشقان اباعبدالله مهیا شده است.
 
 وی گفت: امسال با اضافه شدن مرز خسروی ما چهار مرز خواهیم داشت که دو تا در خوزستان و یکی در ایلام و یکی در کرمانشاه خواهد بود تا مردم بتوانند با خیال راحت تردد کنند.
 
وزیر کشور همچنین درباره برگزاری انتخابات نیز گفت: اقدامات در این باره انجام و تمهیدات فراهم شده است و هماهنگی لازم بین دستگاه‌های نظارتی شورای نگهبان، وزارت کشور، ناجا، سپاه و نیرو‌های امنیت و اطلاعات است، وجود دارد.
 
دیدار و گفت و گو با مردم و شرکت در ستاد اقتصاد مقاومتی، جشنواره شهید رجایی، شورای تامین استان و دیدار با خانواده شهید مجید شهریاری از جمله برنامه‌های وزیر کشور در این سفر خواهد بود.
 
معاونان هماهنگی و امور اقتصادی وزارت کشور، رحمانی فضلی را در سفر به استان زنجان همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز