خبرگزاری کار ایران

رئیس خانه مطبوعات اصفهان:

حق مطلب نسبت به اهالی رسانه ادا نشده است/ احداث موزه رسانه اصفهان در خانه امیرقلی امینی

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۷۴۵

رئیس خانه مطبوعات اصفهان گفت: اصحاب رسانه از ساده ترین حقوق خود مانند بیمه و امنیت شغلی بی بهره اند و نیازمند حمایت مسئولان هستند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، امیر زندآور در نشست نقش رسانه ها در رونق تولید که با رونمایی از پایگاه خبری ایراسین(پایگاه خبری فولاد مبارکه اصفهان)همراه بود اظهار داشت: بیش از 200 سال است که در ایران رسانه و مطبوعات وجود دارد، ولی همچنان به قشر زحمت کش در این حوزه آن طور که شایسته است توجه نشده و نمی شود.

وی ادامه داد: برای رسیدن به جامعه توسعه یافته نیازمند توجه به رسانه ها هستیم؛ جامعه توسعه یافته جامعه ای است که مطبوعات در آن قوی و خبرنگارانش مورد توجه و عنایت مسئولان و مردم باشند.

رئیس خانه مطبوعات اصفهان با اشاره به اینکه مسیر موفقیت در جامعه طی نخواهد شد مگر با کمک رسانه های قوی، تاکید کرد: جوامع با کمک رسانه ها رشد و ترقی پیدا می کنند ولازم است مسئولان از اهالی رسانه حمایت بیشتری داشته باشند تا مسیر جامعه در حال توسعه را سریع تر طی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همچنان شاهد هستیم اصحاب رسانه برای داشتن ساده ترین حق و حقوق خود با مشکلات عدیده ای مانند مشکل مسکن، بیمه، حقوق و عدم امنیت شغلی دست به گریبان هستند.

زندآور یادآور شد: اصفهان در بعد کمی و کیفی وضعیت مناسبی در حوزه رسانه دارد، اما به خوبی از این ظرفیت در سطح وسیع استفاده نشده است؛ به طوریکه با گذشت بیست سال از فعالیت خانه مطبوعات همچنان شاهد کاستی هایی هستیم.

وی اضاف کرد: یکی از فعالیت های خانه مطبوعات در دوسال گذشته تخصیص خانه امیرقلی امینی به عنوان محل دائمی خانه مطبوعات اصفهان بود و در ادامه با همکاری شورای اسلامی شهر و شهردای بودجه ای برای تاسیس موزه رسانه در این محل نیز مصوب شده است و بخش هایی از این کار در بودجه امسال نیز دیده شده است.

 

انتهای پیام/
شهرام مرندی
سمیه مسرور
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز