خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری یزد خبر داد:

برگزاری 470 برنامه با 31 عنوان در دهه امامت/لزوم توجه به نظافت شهری در برپایی ایستگاه های صلواتی

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۳۸۸

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری یزد با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع در دهه امامت و جشن بزرگ غدیر گفت:470 برنامه با 31 عنوان در این ایام برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس ملازینلی در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه های این سازمان در دهه امامت و ولایت در روز غدیر پرداخت و اظهار داشت: در چند مقطع از سال این سازمان برنامه های خوبی را برای مردم برگزار می کند که از جمله در ایام نوروز و دهه کرامت و امامت و دهه فجر و ... است.

وی با بیان اینکه امسال پنجمین سال متوالی است که برنامه های دهه امامت را با عنوان ستاد مبشر غدیر برگزار می کنیم ادامه داد: در این مدت خوشه‌های اجتماعی تشکیل شده که در حوزه‌های مختلف اجتماعی و در محلات و مساجد سطح شهر فعالیت دارند که مشارکت خوبی بین آن ها با سازمان ایجاد شده است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری یزد اضافه کرد: تاکنون فعالیت این خوشه ها چندان مورد توجه و ارزیابی نبوده که برای امسال بر اساس شاخص هایی که در نظر گرفته شده است به دنبال ارزیابی این خوشه ها هستیم که با رصد برنامه ها و فعالیت هایی که دارند ارزیابی می شوند.

وی از جمله شاخص های ارزیابی را عدم ایجاد مزاحمت برای مردم در سطح معابر با برپایی ایستگاه های صلواتی و توجه به نظافت شهری برشمرد و عنوان کرد: یکی از مهمترین مواردی که در ارتباط با برگزاری این دهه مورد توجه است، بحث زیباسازی فضای شهری و نشاط اجتماعی است که در ارزیابی ها نیز به صورت ویژه مورد توجه است.

ملازینلی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری 31 عنوان برنامه در دهه امامت افزود: رسالت سازمانی ما علاوه بر نشاط اجتماعی و برگزاری جشن ها نگاه آموزشی و فرهنگ سازی داریم و از سویی به توجه به حضور گردشگران خارجی در برنامه های خود زبان مشترک مبتنی بر تصویر را در نظر گرفته ایم.

وی با اشاره به مشارکت مردم در اجرای برنامه های پیش بینی شده بیان داشت: 470 اجرا با 31 عنوان برنامه در طول این ایام خواهیم داشت که در قالب های مختلف فرهنگی، اجتماعی و گردشگری با اهدای جوایز برای مردم خواهد بود.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری یزد ادامه داد: تجمع مبشران غدیر، پرده خوانی چندرسانه ای غدیر، پویش های مردمی، ایستگاه صلواتی، ایستگاه های سلامت، مسابقه کتابخوانی، سرود خیابانی و جشن های محله ای از جمله برنامه های تدارک دیده شده در این ایام است.

وی همچنین از برگزاری ایستگاه های تخصصی غدیر با رویکرد فعالیت های فرهنگی و آموزشی خبر داد و تصریح کرد: چهار ایستگاه در حوزه غدیر با مشارکت آستان قدس رضوی برپا خواهد شد که در کنار ایستگاه های سلامت و ایستگاه های صلواتی خدمات خود را به مردم ارائه می دهند.

ملازینلی با بیان اینکه غدیر به عنوان عید سادات و بزرگان معروف است عنوان کرد: همایشی نیز با حضور سادات یزد برگزار خواهد شد ضمن اینکه برگزاری 23 جشن محله ای مرتبط با غدیر در سطح محلات یزد در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز