خبرگزاری کار ایران

دهقانی خبر داد:

یزد میزبان چهارمین جشنواره ادبی هنری رویش

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۰۳۰

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: چهارمین جشنواره ادبی - هنری رویش ویژه کلیه دانشجویان، به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی دهقانی اظهار داشت: این جشنواره با هدف شناسایی دانشجویان مستعد در زمینه های فرهنگی و هنری برگزار می شود.

وی افزود: هر ساله دبیری این جشنواره به عهده یکی از دانشگاهها بوده و در سال جاری، علوم پزشکی یزد، دبیری چهارمین جشنواره ادبی- هنری رویش را عهده دار است.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با بیان اینکه این جشنواره در ۶ بخش شامل هنرهای تجسمی، آوایی، نمایشی، شعر، فیلم و ادبیات برگزار می شود افزود: موضوعات جشنواره در دو بخش رونق تولید و اقتصاد مقاومتی است و در بخش آزاد هم به مواردی نظیر سیل سال ۹۸، اربعین، دفاع مقدس و... پرداخته می شود.

وی عنوان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه چهارمین جشنواره ادبی هنری رویش ۳۰ دی ماه است و مراسم اختتامیه و اهدای جوایز هفته اول اسفندماه برگزار می شود.

دهقانی افزود: در برگزاری این جشنواره تمام دانشگاه های یزد مشارکت دارند و بسیج دانشجویی استان نیز در برگزاری این جشنواره همکاری دارد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با تاکید بر اینکه واگذاری مسئولیت ها به جوانان و دانشجویان، کلید موفقیت کشور است اظهار داشت: این جشنواره با توجه به اهمیت و جایگاه هنر در انتقال فرهنگ اصیل اسلامی به نسل جدید برگزار می شود و برگزاری جشنواره رویش هم یکی از عرصه هایی است که هنر و استعداد جوانان به ظهور می رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز