خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور مطرح کرد؛

در سیل ابتدای امسال یکصد هزار نفر به هموطنان خدمت رسانی کردند

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۳۸۶

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: در سیل ابتدای امسال ۶ هزار و ۳۸۰ گروه جهادی با دستکم یکصد هزار نفر به هموطنان خدمت رسانی کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمد زهرایی ظهر امروز در نشست خبری سازمان بسیج سازندگی که در این شهر برگزار شد ، گفت: گروه‌های جهادی در صورت شبکه سازی از نوع ارتباطی و کلامی می‌تواند قدرت خود را افزایش دهد، شفاف‌سازی باید در دستور کار قرار گیرد؛ چرا که این امر به عنوان محور شناخته شده و در صورت رعایت آن می‌توان به شکل بهتری وضعیت را کنترل کرد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور افزود:: 12 هزار کارگروه جهادی در کشور فعال هستند که 740 گروه از آنها به صورت ویژه فعالیت می‌کنند، تعدادی گروه جهادی فعال در خراسان رضوی وجود دارد که از ارگان‌های مختلفی کمک می‌گیرند و در نهایت به عموم خدمت رسانی می‌کنند، وظیفه بسیج سازندگی، گسترش دادن گروه‌های جهادی و سوق دادن آنها به سوی خدمت به دیگران است.

وی گفت: کار ما تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب و افراد مومن انقلابی است و گروه های خدمت رسانی محله محور نیز در هر محله ای که هستند می توانند در کارهای کوچک و در مقیاس محله همانند دیدار با خانواده شهدا و عیادت از بیماران خدمت رسانی کنند.

زهرایی با بیان اینکه نیاز به تشکیل گروههای واکنش سریع در مقابل بلایای طبیعی داریم افزود: با تشکیل این گروهها خدمت رسانی بهتر و منظم تر انجام می شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور اظهار داشت: تاکنون ۲۴ نفر از گروههای جهادی این سازمان در حین خدمت جان خود را از دست داده اند که طی دیدار اخیر با رهبر معظم انقلاب درخواست کرده ایم که به عنوان شهید اعلام شوند و ایشان نیز دستور پیگیری دادند.

وی عنوان کرد: در محیط‌های خانوادگی، دانشگاه‌ها، دانشکده‌ها و اماکن عمومی باید امور جهادی افزایش یابد، گروه‌های جهادی مختلفی وجود دارد که برخی از آنها به سایر کشورها برای کمک به محرومان حضور می‌یابند و برخی نیز به همسایه خود کمک می‌رسانند، 24 نفر در مأموریت‌های جهادی به شهادت رسیدند، جوانان باید ثبات قدم و عدم لغزش در این مسیر را اولویت امور جهادی خود قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز