خبرگزاری کار ایران

رئیس فدارسیون تیراندازی مطرح کرد:

آغاز طرح ملی همگانی تیراندازی از مهرماه/ بدهی ۱۸ میلیارد تومانی فدراسیون/ عملکرد شتابزده برخی هیات‌ها

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۲۹۸

رئیس فدراسیون تیراندازی از افزایش قیمت سلاح و مهمات در کنار تحریم ها و بدهی 18 میلیاردی به عنوان مشکلات تاثیرگذار بر عملکرد این فدراسیون یاد کرد و در عین حال از آغاز طرح ملی همگانی تیراندازی از مهرماه جاری خبر داد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، علی‌دادگر ظهر روز پنجشنبه در مجمع عمومی و سالانه فدراسیون تیراندازی که در سالن باغستان جهاد کشاورزی شهر قزوین برگزار شد، اظهار داشت: افتخار دارم در فدراسیونی فعالیت دارم که یکی از پرمدال ترین رشته‌های المپیکی است و آنچه که در توان داشتیم برای سربلندی میهن به کار گرفته ایم.

وی افزود: به دنبال آن بودم که رفاقت جایگزین رقابت باشد و تا زمانی که کنار هم هستیم موفق خواهیم بود و به همین دلیل همواره به دنبال دوری از حواشی بودم و تلاش کردم تا انسجام خانواده تیراندازی را حفظ کنم و از همین رو شاهد رشد و پیشرفت در رشته تیراندازی بودیم.

وی تصریح کرد: پشتوانه سازی ورزش تیراندازی را همانند رشته والیبال در سطح کشور پیشنهاد کرده‌ایم چرا که رشته والیبال هم اینک در دنیا جزو ۱۰ تیم برتر و در آسیا اول است.

رئیس فدراسیون تیراندازی با اشاره به طرح های اجرایی گفت: از جمله این طرح ها می‌توان به طرح ملی همگانی تیراندازی اشاره کرد که این  طرح در حال حاضر در مرحله جذب اعتبارات قرار دارد و از اول مهرماه آغاز به کار می کند.

دادگر ادامه داد: در راستای اجرای این طرح، ۳۰۰ پایگاه تیراندازی در سراسر کشور  فعال می شود و مبلغی برای آموزش هر فرد برای هزینه ها از قبیل ساچمه، تفنگ و مربی درنظرگرفته خواهد شد.

وی عنوان کرد: برای الکترونیکی کردن سالن های تیراندازی در سراسر کشور از سال گذشته اقدام شده اما برای جلوگیری از مشکلات حقوقی باید با اداره حقوقی فدراسیون هماهنگ های لازم صورت گیرد.

این مقام مسئول عنوان کرد: همچنین در سال گذشته مدیران کل ورزش و جوانان استان ها کمک های مناسبی را به هیات های استانی از محل ۲۷ دهم درصد اعتبارات انجام دادند.

دادگر خاطر نشان کرد: برخی از هیات های استانی برای افتتاح طرح ها و سالن های نیمه تمام تیراندازی شتابزده عمل می‌کنند که البته این شرایط مناسب نیست چرا که بعد از افتتاح دیگر اعتباری برای تکمیل آنها اختصاص داده نمی شود.

وی به بدهی‌های به جا مانده اشاره کرد و افزود: بدهی ۱۸ میلیارد تومانی به جامانده از گذشته فدراسیون به برخی از نهادها از جمله وزارت دفاع، استان ها، هتل ها، دفاتر هواپیمایی گلوی فدراسیون را فشرده و نفس آن را تنگ می‌کند و این در حالی است که همواره برای پرهیز از حواشی و انسجام خانواده تیراندازی در سطح کشور تلاش کرده ایم.

دادگر گفت: تحریم‌ها نیز بر فدراسیون فشار زیادی وارد کرده است و شاهد افزایش قیمت سلاح، کاهش اعتبارات فدراسیون و افزایش سرسام آور قیمت های محصولات مرتبط با این رشته هستیم .

وی مطرح کرد: کشور ایران در حال جنگ اقتصادی با شیطان بزرگ است و باید نسبت به مسائل دیدگاه معقولانه ای داشته باشیم.

دادگر اضافه کرد: در حال حاضر در حساب فدراسیون اعتبار وجود دارد اما به دلیل پرداخت نشدن اظهارنامه مالیاتی فدراسیون در سال های گذشته حساب های فدراسیون مسدود شده است و ما ممنوع المعامله و ممنوع الخروج شده ایم.

وی افزود: از سال ۹۶ تا سال قبل ۵۰ نفر از روسای هیات ها را به خارج از کشور اعزام کردیم اما با توجه به سیاست های جدید وزارتخانه از اعزام های جدید محروم هستیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: فدراسیون وابسته به سلاح و مهمات است و افزایش سرسام آور قیمت مهمات از مشکلاتی بوده که بر رشته تیراندازی تاثیرگذار بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز