خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه قزوین خبر داد:

یک کشته بر اثر واژگونی خودروی سواری پژو در شهرستان البرز

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۰۰۵

واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان البرز منجر به فوت راننده شد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، رئیس پلیس‌راه استان قزوین روز چهارشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز پیام ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور بوئین زهرا به قزوین نرسیده به پیریوسفیان بلافاصله عوامل پلیس‌راه و ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ شهر الوند برای بررسی موضوع در محل اعلامی حاضر شدند.

سرهنگ نصرالله بیگلری افزود: پس از بررسی لازم توسط عوامل پلیس راه مشخص شد در این حادثه متاسفانه راننده خودروی مورد نظر به دلیل شدت جراحات در دم فوت کرده است.

وی گفت: کارشناسان پلیس‌راه علت این حادثه دلخراش را بی‌توجهی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی از سوی راننده عنوان کردند.

 رئیس پلیس راه استان با اشاره به اینکه علت اکثر واژگونی های خودرو برابر اعلام کارشناسان پلیس راه بی‌توجهی به جلو و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خواب آلودگی راننده عنوان می‌شود، گفت: رانندگان عزیز در هنگام تردد با سرعت مطمئن و با احتیاط بیشتری رانندگی کنند و بعد از هر ۲ ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز