خبرگزاری کار ایران

در چهار ماه ابتدای سال جاری؛

واحدهای صنفی متخلف در هرمزگان ۴۴۸ میلیارد ریال جریمه شدند

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۹۷۸

در مدت چهارماه ابتدایی امسال واحدهای صنفی و خدماتی متخلف در استان هرمزگان ۴۴۸ میلیارد ریال جریمه شدند.

به گزارش ایلنا، معاون نظارت، بازرسی و انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: از ابتدایی سال‌جاری تاکنون ۸۷ هزار و ۴۹۲ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی استان انجام شد که برای ۵ هزار و ۹۱ مورد پرونده تخلف تشکیل شد.

عبدالرضا پیروی منش روز یکشنبه در جریان بازدید از واحدهای صنفی استان افزود: مجموع تخلفات کشف شده ۸ هزار و ۵۱۸ مورد است که در این راستا پرونده تشکیل و برای صدور رای نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

وی بیان داشت: همچنین در این مدت هزار و ۴۷۶ مورد گشت مشترک بازرسی از واحدهای صنفی انجام شد که در این راستا ۱۷ واحد صنفی پلمپ و ۲۱ واحد صنفی به نصب پارچه محکوم شدند.

معاون نظارت، بازرسی و انجمن حمایت حقوق مصرف کنندگان هرمزگان اظهار داشت: باتوجه به محدودیت‌ها، اولویت کاری دایره بازرسی و نظارت بر اصناف رسیدگی به شکایت های مردمی است.

پیروی منش گفت: در چهار نقطه شهر بندرعباس و برخی شهرستان‌های هرمزگان کانکس‌ها برای رسیدگی به امور مردم مستقر هستند تا افرادی که از روند شکایت درسازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان و تعزیرات حکومتی شناختی ندارند، به این کانکس‌ها رجوع کنند.

وی یادآورشد: ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با شماره تلفن گویای ۱۲۴آماده دریافت هرگونه نظر، پیشنهاد، انتقاد و شکایت‌های مردمی از واحدهای صنفی متخلف است.
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز