خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار گلپایگان عنوان کرد:

گلپایگان قطب تولید مرغ در استان اصفهان است

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۷۸۲

معاون فرماندار گلپایگان گفت: گلپایگان قطب تولید مرغ در استان به شمار می‌رود، اما متاسفانه قیمت این محصول در خود شهرستان نسبت به دیگر مناطق بیشتر است که در این زمینه لازم است نظارت جدی بر کشتارگاه‌ها توسط مسئولان ذیربط صورت گیرد.

ایلنا: معاون فرماندار گلپایگان گفت: گلپایگان قطب تولید مرغ در استان به شمار می‌رود، اما متاسفانه قیمت این محصول در خود شهرستان نسبت به دیگر مناطق بیشتر است که در این زمینه لازم است نظارت جدی بر کشتارگاه‌ها توسط مسئولان ذیربط صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از گلپایگان، محمدسعید طاهری با شاره به اینکه خوشبختانه با تغییر و تحولات صورت گرفته در اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بحث‌های نظارتی بر صنوف نیز بیشتر دنبال می‌شود اظهار داشت: معتقدیم که گلایه‌های مردم شهرستان در خصوص قیمت به‌جاست و باید در این راستا اقدامات مناسبی از سوی مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت صورت گیرد.

وی با تأکید بر اینکه برخی اصناف هنوز برخی از صنوف به دستگاه‌های ترازوی دیجیتال مجهز نیستند ادامه داد: انتظار می‌رود برای اصنافی که به این دستگاه نیاز دارند پیگیری صورت گیرد تا این وسیله را تهیه نمایند. این در حالی‌ست که البته برخی از صنوف نیز نیاز چندانی به ترازوی دیجیتال ندارند.

معاون فرماندار گلپایگان بر بازدید هفتگی از کشتارگاه‌های طیور در شهرستان توسط دامپزشکی و اداره صنعت، معدن و تجارت تأکید نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز