خبرگزاری کار ایران

نماینده مجلس خواستار شد؛

برخورد جدی با سوءاستفاده‌کنندگان نام معاون اول رئیس‌جمهور در قزوین/استاندار تسلیم امر و نهی‌های غیرمسئولانه نشود

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۸۶۰

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: از معاون اول رئیس‌جمهور درخواست می‌شود با سوءاستفاده کنندگان افراطی از نام ایشان در عزل و نصب‌ها دراستان قزوین، برخورد کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، داود محمدی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور امروز صحن علنی مجلس خطاب به اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور مطالبی را بیان کرد.

محمدی دراین نطق خطاب به جهانگیری گفت : جناب آقای جهانگیری، متاسفانه در استان قزوین به طرز افراطی از نام جنابعالی در عزل و نصب‌ها سوءاستفاده می شود که نمی دانم از آن باخبرید یا خیر تقاضا دارم نسبت به بررسی این موضوع اقدام و برخورد جدی به عمل آورید.

وی خطاب به عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین هم بیان کرده است: جناب آقای استاندار قزوین! شما که مجرب هستید نباید تسلیم فشارها و امر و نهی‌های غیرمسئولانه از ناحیه هر فرد و گروهی شوید.

این نماینده مجلس در ادامه از  استاندار قزوین خواست  در مقابل زیاده‌خواهان  بایستد و تمامیت‌خواهان را هرکه باشند به مردم معرفی کند و از درخواست‌های غیرمنطقی و نامعقول آنان با مردم سخن بگوید.

محمدی در ادامه افزود : اینجانب برای پرهیز از تنش و دوری از حاشیه‌ها و پرداختن به مسائل اساسی استان قزوین و رفع مشکلات مردم از کنار ناملایمات با سکوت و نجابت عبور کرده‌ام و اکنون می‌بینم که این روش به جای شرمندگی این افراد موجب تجری و گستاخی آنها شده و  بی‌تردید اگر این رویه غلط متوقف نشود، با ذکر اسامی و مصادیق پرده از اقدامات  آنها برخواهم داشت تا سیه‌روی شود هر که در او غش باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز