خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

افزایش 23 درصدی اعتبارات ورزش و جوانان در البرز/ تسریع در تکمیل ورزشگاه 6 هزار نفری انقلاب کرج مطالبه مردم است

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۴۲۳

استاندار البرز با اشاره به اینکه ظرفیت های بخش خصوصی و مشارکت های اجتماعی در البرز بسیار فعال است، گفت: یکی از مطالبات اصلی مردم البرز تسریع در بهره‌برداری از ورزشگاه 6 هزار نفری انقلاب کرج است که این امر در سفر رئیس جمهور به استان مورد توجه و اعتبار ویژه قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی امروز در مراسم افتتاح سالن ورزشی طبقاتی شهدای فردیس که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار داشت: 8 پروژه عمرانی در حوزه ورزش البرز مورد بهره برداری قرار گرفت که حضور بخش خصوصی در این پروژه ها بسیار پر رنگ بود.

وی با بیان اینکه جمعیت البرز بسیار جوان و بالنده است، ادامه داد: در شورای برنامه ریزی استان مصوب شد که اعتبارات ورزش و جوانان، افزایش پیدا کند و در این راستا 23 درصد به اعتبارات حوزه ورزش استان اضافه شود، این اعتبارات در سال 97 حدود 26 میلیارد تومان بوده و امسال به 32 میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.

شهبازی با اشاره به اینکه ظرفیت های بخش خصوصی و مشارکت های اجتماعی نیز در البرز بسیار فعال است، گفت: یکی از مطالبات اصلی مردم البرز تسریع در بهره برداری از ورزشگاه 6 هزار نفری انقلاب کرج است که این امر در سفر رئیس جمهور به استان مورد توجه و اعتبار ویژه قرار گرفت.

وی افزود: طبق اظهارات وزیر ورزش و جوانان، تعداد ورزشگاه های 6 هزار نفری در کشور زیاد است ولی این مجموعه در البرز، فارس و کردستان از پیشرفت خوبی برخوردار است.

استاندار البرز اضافه کرد: توجه ویژه ای به امر ورزش دارم و بارها در بازدیدهای میدانی تذکرات لازم را به پیمانکار داشته ام و امروز نیز وزیر ورزش و جوانان خواستار تسریع در اتمام 30 درصد باقی مانده از ورزشگاه 6 هزار نفری انقلاب کرج شد.

وی گفت: با همراهی نمایندگان مجلس شورای اسلامی درصدد هستیم که به سرعت بخشی در روند تکمیل پروژه کمک کنیم.

شهبازی افزود: درصدد هستیم البرز بعنوان استان پایلوت برای برگزاری رویدادهای کشوری و جهانی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه فرزندان البرز در مسابقات جهانی و بین المللی نام آور، سرفراز و سربلند هستند، خاطرنشان کرد: بخشی از محوطه سازی پروژه انقلاب کرج را بر عهده گرفتیم که تکمیل این پروژه را سرعت ببخشیم.

استاندار البرز گفت: از تمامی رسانه های استان برای همراهی و تعامل سازنده با کارگزاران نظام قدردانی می کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز