خبرگزاری کار ایران

معاون رئیس جمهور در گفت‌ وگو با ایلنا مطرح کرد؛

قول ریاست قوه قضائیه برای ارسال لایحه تامین امنیت زنان برابر خشونت به دولت

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۲۸۸

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: لایحه تامین امنیت زنان مقابل خشونت در مراحل پایانی قرار دارد و از سوی ریاست قوه قضائیه قول داده شده به زودی برای دولت ارسال شود.

معصومه ابتکار در گفت‌ و گو با خبرنگار ایلنا در قزوین درباره لایحه تامین امنیت زنان برابر خشونت اظهار کرد: این لایحه در مراحل پایانی قرار دارد و از سوی ریاست قوه قضائیه قول داده شده به زودی برای دولت ارسال شود. با ارسال لایحه به دولت، مراحل نهایی آن انجام  و سپس  برای تصویب به مجلس شورای اسلامی ارسال می‌شود.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده ادامه داد: حمایت از خانواده، مراقبت از شئون و جایگاه زنان در خانواده، کاهش خشونت و به نوعی بازدارندگی در برابر رفتارهای خشن در جامعه و خانواده از اهداف اصلی لایحه تامین امنیت زنان برابر خشونت است.

اجرای طرح‌های خوب در حوزه زنان سرپرست خانوار

ابتکار در پاسخ به این پرسش که در پیشگیری از اعتیاد در بانوان برنامه‌ای دارید، توضیح داد: در این زمینه به طور خاص برنامه‌ای نداریم اما بیشتر شورای اجتماعی کشور در این زمینه فعالیت دارد و سازمان بهزیستی و نیروی انتظامی در این زمینه‌ برنامه‌ریزی کرده و برنامه‌های خود را اجرایی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌های خوبی در حوزه زنان سرپرست خانوار با همکاری وزارت کشور و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حال اجرا است که یکی از این طرح‌ها توان‌افزایی زنان در بُعد مهارت‌های عمومی و تخصصی، بنگاه‌داری، مدیریت بنگاه و زنجیره ارزش کالا و بازاریابی است تا تولیدات خود را به فروش برسانند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز