خبرگزاری کار ایران

رئیس‌سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس‌کشور:

۴۰۰مدرسه‌خشت‌وگلی در کشور وجود دارد / اعتبارات نوسازی مدارس ۶ برابر شده است

asdasd
کد خبر : ۷۸۷۱۵۹

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از وجود ۴۰۰ مدرسه خشت و گلی در کشور خبرداد.

به گزارش ایلنا، مهرالله رخشانی مهر در آیین کلنگ زنی مجتمع فرهنگی محله سادات شهر دوگنبدان افزود: این میزان اعتبار نوسازی مدارس کشور که در سال ۱۳۹۶ پنج هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال بود امسال به ۳۰ هزار میلیارد ریال افزایش یافته است.
 
وی افزود: امسال نسبت به سال ۱۳۹۶ این میزان اعتبار نوسازی مدارس کشور حدود ۶ برابر شده است.
 
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور تصریح کرد: سال گذشته بالغ بر ۱۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال به نوسازی و توسعه مدارس کشور تخصیص یافت. هم اکنون ۹۰ درصد از طرح‌های عمرانی حوزه نوسازی مدارس فعال است.
 
وی ادامه داد: ۳۰ درصد فضا‌های آموزشی کشور فرسوده است و نیاز به نوسازی دارد و ۸۰۰۰ طرح حوزه عمرانی مدارس کشور در دست اجراست.
 
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور خاطرنشان کرد: از سال ۱۳۹۷ تاکنون حدود ۵۰۰ مدرسه خشت و گلی کشور برچیده شده است.
 
رخشانی‌مهر در پایان گفت: مدارس خشت و گلی کشور در حال حاضر ۴۰۰ واحد است که از این تعداد ۲۰۰ مدرسه در استان سیستان و بلوچستان و بقیه در سایر استان هاست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز