خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

مسئولان کارهایم را هنر نمی‌دانند/ از سوی هیچ نهادی حمایت نشدم/ می‌خواهم بارگاه امام رضا را بسازم

asdasd
کد خبر : ۷۸۴۸۹۲

هنرمند دست‌سازه‌های حجمی در تایباد با بیان اینکه ساخت هر کدام از آثارم از 10 روز تا 3 ماه طول می‌کشد، گفت: متاسفانه مسئولان کارهایم را هنر نمی‌دانند و آنها را ثبت نمی‌کنند.

پرویز کمالی فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تایباد، اظهار کرد: برای ساخت این 60 اثر با کلیدهای ضایعاتی حدود 300 میلیون ریال هزینه کردم و تاکنون هیچ کدام از محصولاتم به فروش نرسیده . ضمن اینکه از سوی هیچ نهادی حمایت نشده ام.

وی با گلایه‌مندی از مسئولان در قبال کارهای هنری اش افزود: برای ثبت آثارم به تهران رفتم و متاسفانه پاسخ مسئولان مربوطه این بود که این دست‌سازه‌ها، هنر محسوب نمی‌شود و هنوز با پیگیری‌های انجام شده توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تایباد از سوی مسئولان استانی پاسخی در راستای ثبت اثر داده نشده است.

کمالی فر بزرگترین اثر دست‌سازه خود را نماد مزار مولانا معرفی کرد و گفت: همچنین آثار پروانه‌ها و آلات موسیقی سنتی تایباد از دیگر آثار برجسته در این نمایشگاه است.

وی مطرح کرد: ساخت هر اثر میانگین از 10 روز تا سه ماه طول می‌کشد. طراحی و ساخت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در دست اقدام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز